tarp kitko, UKuose pagal nr labai lengva isifruot karucio pagaminimo metus tai pastebiu kad daugiausia senu trabiu (iki 2000) atrodanciu padoriai (alia nesukirmyje) tai japonai, hondos, toyotos, golfuku tu stebuklingu 2/3 tai nelabai matyt, bulku, beskiu, ceskiu ir nesivaidena daug "Invertuota panda" <fake@iname.com> wrote in message news:q801m7$ek1$1@trimpas.omnitel.net... > On 4/2/19 13:41, fenix wrote: > >>>>> net jeigu toks yra objektyviai OK? >>>> >>>> Man rodos koleka kaip ir anas kitas golfa vertina visu pirma kaip >>>> statusini produkta. Tipo jei turejau golf2 reiskia jis shudas >>> >>> Imho golf 2 buvo labai geras automobilis. >> >> jep, tik truputi blogesnis uz golf I. > > Jei rimtai tai ne. Golp1 savo segmente buvo tikrai revoliucinis gaminys, > bet techniniu poziuriu nebuvo sedevras. Tame tarpe ir todel, kad stipriai > kirmijo. > > Tada pasirode Golp2 kur dauguma rimciausiu bedu sutvarke. Jie ne be > reikalo iki siol nemazais kiekiais vazineja net ir toj pacioj vokietijoj, > kai tuo tarpu ju bendraamziu jau senai ne su ziburiu nerasi. Kur visi tie > '80-'90 eskortai, kadetai ir like reno19 su tojotom korolom? > > Po to buvo Golp3 ir VAG'o bandymai sutaupyt. Jie tam net is opelio > perviliojo tipeli vardu Lopez kuris garsejo kaip kastu mazintojas ir > tiekeju smaugikas. Anas sekmingai nustekeno opeli, o veliau ta pati > sekmingai padare ir su golp3. kAkIbe jau buvo nebe ta, GTI nebe tie etc > etc. Liudesys. > > Po to buvo Golp4 kuris vel padare revoliucija bandymais pasikelt link > plemiumo. Iki tol sioje klaseje tokiu salono medziagu nebuvo. > > Po to buvo Golp5 kuris vel pasidare plastmasinis, salono medziagu kAkIbe > krito. > > Po to vel Golp6 kur reikalai pasitaise, bet buvo brangi gamyba. > > Golf7 realiai viso labo Golf6 feisliftas ir atrodo kad pasitaise dare > labiau.