"Marux" <marux@marux.lt> wrote in message news:hju0ri$caj$1@trimpas.omnitel.net... > > "Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message > news:hjscae$4u5$1@trimpas.omnitel.net... >> >> "Marux" <marux@marux.lt> wrote in message >> news:hjrbu6$c73$1@trimpas.omnitel.net... >>> "Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message >>> news:hjpljo$iev$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Emocijos ir tiek... Pavardės vietoj faktų bei jų analizės. >>> >>> Tai gal, tamsta, be emociju, remdamasis faktais galit pasakyt, kur buvo >>> Lietuvos sostine 1009m? Bent jau apytiksle vieta ... >> >> Niekur nebuvo. Tokio termino kaip "Lietuva" nebuvo. Tokio darinio >> kaip "Lietuvos valstybė" irgi nebuvo. Buvo vadu (kažkada kažkieno >> pavadintų kunigaikščiais) valdomos teritorijos. > > Deja, irgi tik emocijos, bet, toli grazu, ne faktai. Anot Kvedlinburgo analu > Brunonui galva nukirto Lietuvos - Rusijos pasienyje > Rimtai žiūrėčiau į šią pastabą tik tuo atveju, jei būtų pateikta Kvedlinburgo analu citata originalo kalba, su filologų ir istorikų komentarais, ką tuomet galėjo reikšti tas ar anas posakis/terminas. O daba tai tik eilinis "šv. Belzebubas teigia..." > >>> >>>> Šiaip jau mokslo pasauly europinė civilizacija tokių metodų >>>> (o šv. Antanėlis teigia, jog karvė - raguotas dinozauras) >>>> atsisakė prieš kelis šimtmečius, o tu vis dar jais naudojies. >>> >>> Ar tikrai atsisake? >> >> Tikrai. Visgi mane Universirtete ruošė mokslininko amatui, nemažai >> draugų/bendramokslių yra/buvo mokslininkais - turiu pagrindo taip teigti. > > Mokslininkas yra mokslininkas is prigimties, pasaukimo, o mokslininko amatu > uzsiimt, ty but mokslininku uz pinigus kone kiekvienas galetu, jei siek tiek > pasistengtu. Paskui tokie "mokslininkai" ir teigia, kad, pvz, > homoseksualizmas - ne liga, ne iskrypimas ir, kad tai normalu, vos ne > genuose uzkoduota, kas tolygu: "karve - raguotas dinozauras" :) > Tai apsispręsk, apie ką tu - apie "iš prigimties" ar visgi apie "realiai pripažistama" ? Ir nešokinėt taip beviltiškai nuo Lietuvos istorijos prie "mušk homiką" su tarpine stotele "kas yra mokslinykas", nerimtai atrodo. Kalba ėjo apie rėmimasį autoritetais kaip mokslinio disputo argumentą (ankstyvosios krikščionybės laikų papročiai, ankstyvieji viduramžiai; pats atstovauji kažkokius tai "noeankstyvuosius viduramžius" ?).