Nu tai jei genda kas mėn tai ir reikalauji, kad gražintų pinigus arba duotų naują. Bet ne taip, kad naudoji daiktą metus, du ir likus sakykim keliems mėn iki garantinio pabaigos jis sugenda. O tu jau puoli apsiputojęs šaukt, gražinkit pinigus ir pan. Pardavėjo vietoj parodyčiau tau didelį FUCK ir jei daiktas pataisomas tai taip ir padaryčiau. P.S. nesu nei pardavėjas nei tiekėjas, bet kaip sakoma būkim biedni bet teisingi. 30.08.2010 17:08, mindis rašė: > Kokie keli kartai? kur istatyme matei ka nors apie gedimu skaiciaus > reglamentavima garantiniu laikotarpiu. Parasciausia vartotojas TURI > TEISE rinktis garantini remonta, pinigu grazinima ar keitima i nauja > analoga. O kaip realizuot sita teise, tai kitas klausimas. > > P.S.kodel as privalau naudotis kazkokiu kas menesi gendanciu sh. ir > gaist laika del garantinio aptarnavimo? o kur dar sugadinti nervai ir > tt. Grazinkit pinigus ir taskas.