Tema: Re: Garantinis TV gedimas
Autorius: Saulius74901
Data: 2010-08-31 09:38:34
Manau pinigu tu tikrai neatgausi, nebent pardavejas geranoriskai juos 
panores grazinti.
Moraline teise gal ir turi, tik teismas tau gali padeti moralines teises 
realizuoti.
"Kranas" <neturiu@mail.lt> wrote in message 
news:i5i2li$49j$1@trimpas.omnitel.net...
> Na del vartotoju teisiu apsaugos tarnybos esi neteisus, rasiau jiems 
> laiska - atsakymas zemiau.
>
> Ir siaip - nebuciau svarstes grazinimo varianto, jei pats pardavejas 
> nebutu manes apgaves. Pirkau Topo centre per labai gera LG akcija (nei 
> viename eshop'e tokios kainos nebuvo). Beda buvo ta, kad Vilniuje sio 
> modelio buvo tik vienas TV (o norejau butent jo), kuris stovejo kaip 
> parodomasis modelis. Paklausiau, kiek laiko jis cia stovi, man buvo 
> pasakyta kad maziau nei savaite. Atvezus namo ilindau i serviso meniu, o 
> ten man rode, kad telikas veike jau virs 50 paru (t.y. >1200 valandu). Tai 
> manau su tokiu pardaveju poziuriu be to, kad istatymai yra mano puseje, 
> turiu ir pilna moraline teise grazinti si TV.
>
> Vartotoju teisiu apsaugos tarnybos atsakymas:
>
> Laba diena,
>
>
>
> Atsakydami į Jūsų elektroninį užklausimą dėl nekokybiškos prekės grąžinimo 
> maloniai informuojame, kad daiktų grąžinimą ir keitimą reglamentuoja 
> “Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklės” (Žin., 2001, Nr. 58-2105), kurios 
> nustato, kad:
>
> 4 punktas. Jeigu pirkėjui buvo parduota netinkamos kokybės ne maisto prekė 
> ir pardavėjas su pirkėju neaptarė jos trūkumų, pirkėjas turi teisę savo 
> pasirinkimu iš pardavėjo reikalauti:
>
> 4.1. pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;
>
> 4.2. atitinkamai sumažinti prekės kainą;
>
> 4.3. per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus;
>
> 4.4. atlyginti prekės trūkumų pašalinimo išlaidas, jeigu pardavėjui per 
> protingą terminą jų nepašalinus trūkumus pašalino vartotojas pats ar 
> trečiųjų asmenų padedamas;
>
> 4.5. vienašališkai nutraukti pirkimo – pardavimo sutartį ir pareikalauti 
> grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.
>
> Prekės keičiamos ar grąžinamos prekės pirkimo vietoje ar kitoje pardavėjo 
> nurodytoje, pirkėjui patogioje vietoje, todėl pardavėjui turite pateikti 
> raštišką prašymą, kuriame nurodyti prekės trūkumus ir pasirinktą vieną iš 
> šių taisyklių 4 punkto reikalavimų. Prie prašymo pridėkite kasos aparato 
> kvitą ar pirkimo-pardavimo kvitą, arba kitą prekės pirkimą-pardavimą iš 
> šio pardavėjo patvirtinantį dokumentą ir garantinį dokumentą.
>
> Kilus nesutarimams tarp pirkėjo ir pardavėjo dėl prekės kokybės, 
> pardavėjas, gavęs raštišką pirkėjo prašymą, privalo ne vėliau kaip per 3 
> darbo dienas raštu kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją 
> prie Ūkio ministerijos dėl prekės kokybės įvertinimo, o gavęs iš jos raštu 
> pateiktas išvadas nedelsdamas apie tai pranešti pirkėjui. Jei pardavėjas 
> nevykdo minėtų reikalavimų, turite teisę pats kreiptis į Valstybinę ne 
> maisto produktų inspekciją (Žalgirio g. 92 Vilniuje, nemokamas tel. Nr. 8 
> 800 55551 elektroninis paštas rastine@is.lt .), o gavęs iš jos raštu 
> pateiktas išvadas apie tai pranešti pardavėjui.
>
> Pagarbiai,
>
> Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos
>
> Vyr. specialistė
>
> Romualda Kaulakienė, tel. (8 5) 212 13 53
>
>
>
> "Rimas" <rimas_m@yahoo.de> wrote in message 
> news:i5gd00$le3$1@trimpas.omnitel.net...
>> Mano supratimu nieko nelaimėsi.
>> Pinigų gali reikalauti, jei tv sugestų kelis kart per garantinį berods.
>> Tada gali reikalauti, kad pakeistų į naują arba gražintų pinigus.
>> O čia (jei garantinis ir sutvarkomas) sutvarkys ir viskas. Manau netgi 
>> nieko nelaimėtum ir kreipdamasis pvz. į vartotojų teisių tarnybą.
>>
>>
>> 30.08.2010 12:17, Kranas rašė:
>>> Sveiki,
>>>
>>> Ijungiant LG 50PQ6000 enkrane per viduri nuo virsaus i apacia per visa
>>> ekrana eina skirtingu spalvu 3-4 pikseliu juostos. Po kazkiek laiko 
>>> (10-20
>>> minuciu) jos dingsta. Is pradziu buvo 1 tokia juosta, dabar jau 4.
>>> Kadangi TV dar garantinis, tai reiketu atiduoti ji tvarkyti. Ar kas nors 
>>> is
>>> cia esanciu turejo reikalu su garantiniu remontu, ar nebuna su remonta
>>> altiekancios imonemis kazkokiu problemu, kurias reketu zinoti? :) Kiek
>>> zinau, tokio dydzio TV turi atvaziuoti ir pasiimti patys meistrai - ar
>>> neissikalineja jie siuo klausimu?
>>> Is kitos puses, nesinori knistis su tais remontais, plius dar gedimas
>>> progresuoja (dideja pikseliu juostu skaicius) - kadangi TV dar 
>>> garantinis,
>>> tai galima butu ji grazinti ir atgauti pinigus - ar kas nors bande tai
>>> padaryti? :)
>>>
>>>
>
>