On 08/31/2010 11:23 AM, mindau wrote: > sory jei taip pasirode, siaip man viskas ok, patenkintas as :) > jei garantija galioja, tai kokios parkes.. priduodi i garantini ir nesuki > sau galvos.. o jie remontuoja. Nors pardavėjus ir užjaučiu ir suprantu, kad Lietuvos įstatymai šiek tiek perlenkti į vartotojų pusę, bet su tuo "o jie remontuoja" tai turiu nemalonius prisiminimus, kai turėjau telika ~70kg vežt 160km.tris kartus į metus, kol galų gale baigėsi garantinis ir man reikėjo spėt nuvežt ketvirtą - tai pasakiau sau "eina na--- ta ogmina su visais savo sony", faktas, kad reikėjo pasinaudot įstatymų, moralinėm, oralinėm ir visom kitom teisėm, liept susikišt tą daiktą į šikną, eit į teismus, išsimušt pinigus. Taigi klausytis apie tai, kad "gamintojas siunčia detalę, detalė užstrigo muitinėj, meistras dabar atostogauja, detalė netiko, reik laukt kitos" - užknisa. Tai vat ir žinok žmogus, ar užsileist ant galvos remontus, ar rašyt raštišką prašymą keist prekę, ar grąžint pinigus. Suprantu, Jus, pardavėjus ir šiek tiek žinau Jūsų virtuvę, bet kai supratimas vienpusis, tai sorry... Beje, kažin kaip reaguoja pardavėjas, jei atveži spec. teliką X9000 už 11 000 lt, už dvylikos dienų ir pareiški: jis nepateisino mano lūkesčių savo vaizdo kokybe, netinka prie dabartinių mano baldų ir dar elektros daugiau naudoja, nei man newsgrupuos sakė ...