Tavo atveju, po antro gedimo aš jau būčiau reikalavęs pinigų. Bet ne po pirmo, kaip šio subjekto autorius, nusipirkęs akcijinį, iš ekspozicijos tv. Bet garantija yra garantija, o įstatymai lieka įstatymais ir Kranas turi teisę (bent jau teisinę) reikalaut pinigų. Kaip bus - matysim. 31.08.2010 12:02, sparcy rašė: > On 08/31/2010 11:23 AM, mindau wrote: >> sory jei taip pasirode, siaip man viskas ok, patenkintas as :) >> jei garantija galioja, tai kokios parkes.. priduodi i garantini ir nesuki >> sau galvos.. o jie remontuoja. > Nors pardavėjus ir užjaučiu ir suprantu, kad Lietuvos įstatymai šiek > tiek perlenkti į vartotojų pusę, bet su tuo "o jie remontuoja" tai turiu > nemalonius prisiminimus, kai turėjau telika ~70kg vežt 160km.tris kartus > į metus, kol galų gale baigėsi garantinis ir man reikėjo spėt nuvežt > ketvirtą - tai pasakiau sau "eina na--- ta ogmina su visais savo sony", > faktas, kad reikėjo pasinaudot įstatymų, moralinėm, oralinėm ir visom > kitom teisėm, liept susikišt tą daiktą į šikną, eit į teismus, išsimušt > pinigus. Taigi klausytis apie tai, kad "gamintojas siunčia detalę, > detalė užstrigo muitinėj, meistras dabar atostogauja, detalė netiko, > reik laukt kitos" - užknisa. > Tai vat ir žinok žmogus, ar užsileist ant galvos remontus, ar rašyt > raštišką prašymą keist prekę, ar grąžint pinigus. Suprantu, Jus, > pardavėjus ir šiek tiek žinau Jūsų virtuvę, bet kai supratimas > vienpusis, tai sorry... > > Beje, kažin kaip reaguoja pardavėjas, jei atveži spec. teliką X9000 už > 11 000 lt, už dvylikos dienų ir pareiški: jis nepateisino mano lūkesčių > savo vaizdo kokybe, netinka prie dabartinių mano baldų ir dar elektros > daugiau naudoja, nei man newsgrupuos sakė ... >