Tema: Re: Garantinis TV gedimas
Autorius: Rimas
Data: 2010-08-31 12:17:52
Tavo atveju, po antro gedimo aš jau būčiau reikalavęs pinigų.
Bet ne po pirmo, kaip šio subjekto autorius, nusipirkęs akcijinį, iš 
ekspozicijos tv.

Bet garantija yra garantija, o įstatymai lieka įstatymais ir Kranas turi 
teisę (bent jau teisinę) reikalaut pinigų. Kaip bus - matysim.


31.08.2010 12:02, sparcy rašė:
> On 08/31/2010 11:23 AM, mindau wrote:
>> sory jei taip pasirode, siaip man viskas ok, patenkintas as :)
>> jei garantija galioja, tai kokios parkes.. priduodi i garantini ir nesuki
>> sau galvos.. o jie remontuoja.
> Nors pardavėjus ir užjaučiu ir suprantu, kad Lietuvos įstatymai šiek
> tiek perlenkti į vartotojų pusę, bet su tuo "o jie remontuoja" tai turiu
> nemalonius prisiminimus, kai turėjau telika ~70kg vežt 160km.tris kartus
> į metus, kol galų gale baigėsi garantinis ir man reikėjo spėt nuvežt
> ketvirtą - tai pasakiau sau "eina na--- ta ogmina su visais savo sony",
> faktas, kad reikėjo pasinaudot įstatymų, moralinėm, oralinėm ir visom
> kitom teisėm, liept susikišt tą daiktą į šikną, eit į teismus, išsimušt
> pinigus. Taigi klausytis apie tai, kad "gamintojas siunčia detalę,
> detalė užstrigo muitinėj, meistras dabar atostogauja, detalė netiko,
> reik laukt kitos" - užknisa.
> Tai vat ir žinok žmogus, ar užsileist ant galvos remontus, ar rašyt
> raštišką prašymą keist prekę, ar grąžint pinigus. Suprantu, Jus,
> pardavėjus ir šiek tiek žinau Jūsų virtuvę, bet kai supratimas
> vienpusis, tai sorry...
>
> Beje, kažin kaip reaguoja pardavėjas, jei atveži spec. teliką X9000 už
> 11 000 lt, už dvylikos dienų ir pareiški: jis nepateisino mano lūkesčių
> savo vaizdo kokybe, netinka prie dabartinių mano baldų ir dar elektros
> daugiau naudoja, nei man newsgrupuos sakė ...
>