2010-08-31 15:27, mindau rašė: > nu tu gi protingas zmogus, nejaugi tikrai nesupranti kaip yra ten ir kaip > yra cia? > ar cia tik siaip trolini? :) O tu? Žmonės juk neperka daiktų su tikslu grąžinti ir taip nuskriausti vargšą prekybininką. Jie juos grąžina tada kai pamato, kad daiktas jų netenkina. Aišku, yra freakų, kurie galbūt nori paišsidirbinėti, bet tokiems atbaidyti galima įvesti kokį "restocking fee" ir panašiai. Juk čia niekas nekalba apie patrintų daiktų grąžinimą. Daiktas turi būti kaip naujas. Aš nematau nieko blogo, jei žmogus už 5kLt nusiperka TV ir po kelių dienų grąžina, nes pamato, kad distancinis yra žiauriai nepatogus/TV neatsimena programų kalbos ir pan. - t.y. tokių dalykų, kurių prieš pirkdamas TV nelabai pasitikrinsi ir pastebėsi. Prekybininkai nesidrovėdami pardavinėja prekes iš ekspozicijos, nesuteikdami joms jokių nuolaidų, staiga kažkodėl ima labai pergyventi, kad kažkam reikės parduoti tokį grąžintą TV. Man čia labiau panašu į tai, kad eilinis mažiukas prekybininkas bijo, kad jo sandėlyje (kurio jis gal net ir neturi) atsiras viena grąžinta prekė ir kiek užtruks, kol vėl kas nors užsinorės būtent tokios prekės. Beje, tu neatsakei į klausimą: o kaip su, tarkime, prekiautojais avalyne? Juk batus grąžinti per 14 dienų galima. Ką jie daro su grąžintais batais? Darykite tą patį ir jūs. Kame problemos? -- Edvinas