Tema: Re: Garantinis TV gedimas
Autorius: Edvinas
Data: 2010-08-31 16:15:24
2010-08-31 15:27, mindau rašė:
> nu tu gi protingas zmogus, nejaugi tikrai nesupranti kaip yra ten ir kaip
> yra cia?
> ar cia tik siaip trolini? :)

O tu?

Žmonės juk neperka daiktų su tikslu grąžinti ir taip nuskriausti vargšą 
prekybininką. Jie juos grąžina tada kai pamato, kad daiktas jų 
netenkina. Aišku, yra freakų, kurie galbūt nori paišsidirbinėti, bet 
tokiems atbaidyti galima įvesti kokį "restocking fee" ir panašiai. Juk 
čia niekas nekalba apie patrintų daiktų grąžinimą. Daiktas turi būti 
kaip naujas. Aš nematau nieko blogo, jei žmogus už 5kLt nusiperka TV ir 
po kelių dienų grąžina, nes pamato, kad distancinis yra žiauriai 
nepatogus/TV neatsimena programų kalbos ir pan. - t.y. tokių dalykų, 
kurių prieš pirkdamas TV nelabai pasitikrinsi ir pastebėsi.

Prekybininkai nesidrovėdami pardavinėja prekes iš ekspozicijos, 
nesuteikdami joms jokių nuolaidų, staiga kažkodėl ima labai pergyventi, 
kad kažkam reikės parduoti tokį grąžintą TV. Man čia labiau panašu į 
tai, kad eilinis mažiukas prekybininkas bijo, kad jo sandėlyje (kurio 
jis gal net ir neturi) atsiras viena grąžinta prekė ir kiek užtruks, kol 
vėl kas nors užsinorės būtent tokios prekės.

Beje, tu neatsakei į klausimą: o kaip su, tarkime, prekiautojais 
avalyne? Juk batus grąžinti per 14 dienų galima. Ką jie daro su 
grąžintais batais? Darykite tą patį ir jūs. Kame problemos?

-- 
Edvinas