Tema: Re: Garantinis TV gedimas
Autorius: mindis
Data: 2010-08-30 18:05:47
Jei parasyta kad garantija 2m tai ir turi but 2m, o ne 2m - 10%. Ir 
preke turi but gaminama su patikimumo atsarga, o ne taip kaip pas 
nekuriuos shudarankius - tik pasibaige garantinis ir ziurek jau uz 
menesio kito ir sugenda.
Toks jausmas kad vartotojas kaltas, jei daiktas sugedo likus svaitei iki 
garantijos pabaigos.

On 08/30/2010 05:51 PM, Rimas wrote:
> Nu tai jei genda kas mėn tai ir reikalauji, kad gražintų pinigus arba
> duotų naują. Bet ne taip, kad naudoji daiktą metus, du ir likus sakykim
> keliems mėn iki garantinio pabaigos jis sugenda. O tu jau puoli
> apsiputojęs šaukt, gražinkit pinigus ir pan. Pardavėjo vietoj parodyčiau
> tau didelį FUCK ir jei daiktas pataisomas tai taip ir padaryčiau.
>
> P.S. nesu nei pardavėjas nei tiekėjas, bet kaip sakoma būkim biedni bet
> teisingi.
>
> 30.08.2010 17:08, mindis rašė:
>> Kokie keli kartai? kur istatyme matei ka nors apie gedimu skaiciaus
>> reglamentavima garantiniu laikotarpiu. Parasciausia vartotojas TURI
>> TEISE rinktis garantini remonta, pinigu grazinima ar keitima i nauja
>> analoga. O kaip realizuot sita teise, tai kitas klausimas.
>>
>> P.S.kodel as privalau naudotis kazkokiu kas menesi gendanciu sh. ir
>> gaist laika del garantinio aptarnavimo? o kur dar sugadinti nervai ir
>> tt. Grazinkit pinigus ir taskas.