Jei parasyta kad garantija 2m tai ir turi but 2m, o ne 2m - 10%. Ir preke turi but gaminama su patikimumo atsarga, o ne taip kaip pas nekuriuos shudarankius - tik pasibaige garantinis ir ziurek jau uz menesio kito ir sugenda. Toks jausmas kad vartotojas kaltas, jei daiktas sugedo likus svaitei iki garantijos pabaigos. On 08/30/2010 05:51 PM, Rimas wrote: > Nu tai jei genda kas mėn tai ir reikalauji, kad gražintų pinigus arba > duotų naują. Bet ne taip, kad naudoji daiktą metus, du ir likus sakykim > keliems mėn iki garantinio pabaigos jis sugenda. O tu jau puoli > apsiputojęs šaukt, gražinkit pinigus ir pan. Pardavėjo vietoj parodyčiau > tau didelį FUCK ir jei daiktas pataisomas tai taip ir padaryčiau. > > P.S. nesu nei pardavėjas nei tiekėjas, bet kaip sakoma būkim biedni bet > teisingi. > > 30.08.2010 17:08, mindis rašė: >> Kokie keli kartai? kur istatyme matei ka nors apie gedimu skaiciaus >> reglamentavima garantiniu laikotarpiu. Parasciausia vartotojas TURI >> TEISE rinktis garantini remonta, pinigu grazinima ar keitima i nauja >> analoga. O kaip realizuot sita teise, tai kitas klausimas. >> >> P.S.kodel as privalau naudotis kazkokiu kas menesi gendanciu sh. ir >> gaist laika del garantinio aptarnavimo? o kur dar sugadinti nervai ir >> tt. Grazinkit pinigus ir taskas.