Tema: Re: Garantinis TV gedimas
Autorius: mindis
Data: 2010-08-31 09:56:17
Na va, gerbiu tokius pardavejus. Jei ne paslaptis kas tokie?
On 08/30/2010 06:48 PM, -Lameris- wrote:
> Likus savaitei iki garantijos pabaigos sugedo sūnaus Sony Ericsson, davė
> naują daug nesispyriodami.
>
> "mindis" <nomail@gmail.com> parašė naujienų
> news:i5ghcb$s3t$1@trimpas.omnitel.net...
>> Jei parasyta kad garantija 2m tai ir turi but 2m, o ne 2m - 10%. Ir
>> preke turi but gaminama su patikimumo atsarga, o ne taip kaip pas
>> nekuriuos shudarankius - tik pasibaige garantinis ir ziurek jau uz
>> menesio kito ir sugenda.
>> Toks jausmas kad vartotojas kaltas, jei daiktas sugedo likus svaitei
>> iki garantijos pabaigos.
>>
>> On 08/30/2010 05:51 PM, Rimas wrote:
>>> Nu tai jei genda kas mėn tai ir reikalauji, kad gražintų pinigus arba
>>> duotų naują. Bet ne taip, kad naudoji daiktą metus, du ir likus sakykim
>>> keliems mėn iki garantinio pabaigos jis sugenda. O tu jau puoli
>>> apsiputojęs šaukt, gražinkit pinigus ir pan. Pardavėjo vietoj parodyčiau
>>> tau didelį FUCK ir jei daiktas pataisomas tai taip ir padaryčiau.
>>>
>>> P.S. nesu nei pardavėjas nei tiekėjas, bet kaip sakoma būkim biedni bet
>>> teisingi.
>>>
>>> 30.08.2010 17:08, mindis rašė:
>>>> Kokie keli kartai? kur istatyme matei ka nors apie gedimu skaiciaus
>>>> reglamentavima garantiniu laikotarpiu. Parasciausia vartotojas TURI
>>>> TEISE rinktis garantini remonta, pinigu grazinima ar keitima i nauja
>>>> analoga. O kaip realizuot sita teise, tai kitas klausimas.
>>>>
>>>> P.S.kodel as privalau naudotis kazkokiu kas menesi gendanciu sh. ir
>>>> gaist laika del garantinio aptarnavimo? o kur dar sugadinti nervai ir
>>>> tt. Grazinkit pinigus ir taskas.
>>