Na va, gerbiu tokius pardavejus. Jei ne paslaptis kas tokie? On 08/30/2010 06:48 PM, -Lameris- wrote: > Likus savaitei iki garantijos pabaigos sugedo sūnaus Sony Ericsson, davė > naują daug nesispyriodami. > > "mindis" <nomail@gmail.com> parašė naujienų > news:i5ghcb$s3t$1@trimpas.omnitel.net... >> Jei parasyta kad garantija 2m tai ir turi but 2m, o ne 2m - 10%. Ir >> preke turi but gaminama su patikimumo atsarga, o ne taip kaip pas >> nekuriuos shudarankius - tik pasibaige garantinis ir ziurek jau uz >> menesio kito ir sugenda. >> Toks jausmas kad vartotojas kaltas, jei daiktas sugedo likus svaitei >> iki garantijos pabaigos. >> >> On 08/30/2010 05:51 PM, Rimas wrote: >>> Nu tai jei genda kas mėn tai ir reikalauji, kad gražintų pinigus arba >>> duotų naują. Bet ne taip, kad naudoji daiktą metus, du ir likus sakykim >>> keliems mėn iki garantinio pabaigos jis sugenda. O tu jau puoli >>> apsiputojęs šaukt, gražinkit pinigus ir pan. Pardavėjo vietoj parodyčiau >>> tau didelį FUCK ir jei daiktas pataisomas tai taip ir padaryčiau. >>> >>> P.S. nesu nei pardavėjas nei tiekėjas, bet kaip sakoma būkim biedni bet >>> teisingi. >>> >>> 30.08.2010 17:08, mindis rašė: >>>> Kokie keli kartai? kur istatyme matei ka nors apie gedimu skaiciaus >>>> reglamentavima garantiniu laikotarpiu. Parasciausia vartotojas TURI >>>> TEISE rinktis garantini remonta, pinigu grazinima ar keitima i nauja >>>> analoga. O kaip realizuot sita teise, tai kitas klausimas. >>>> >>>> P.S.kodel as privalau naudotis kazkokiu kas menesi gendanciu sh. ir >>>> gaist laika del garantinio aptarnavimo? o kur dar sugadinti nervai ir >>>> tt. Grazinkit pinigus ir taskas. >>