Na del vartotoju teisiu apsaugos tarnybos esi neteisus, rasiau jiems laiska - atsakymas zemiau. Ir siaip - nebuciau svarstes grazinimo varianto, jei pats pardavejas nebutu manes apgaves. Pirkau Topo centre per labai gera LG akcija (nei viename eshop'e tokios kainos nebuvo). Beda buvo ta, kad Vilniuje sio modelio buvo tik vienas TV (o norejau butent jo), kuris stovejo kaip parodomasis modelis. Paklausiau, kiek laiko jis cia stovi, man buvo pasakyta kad maziau nei savaite. Atvezus namo ilindau i serviso meniu, o ten man rode, kad telikas veike jau virs 50 paru (t.y. >1200 valandu). Tai manau su tokiu pardaveju poziuriu be to, kad istatymai yra mano puseje, turiu ir pilna moraline teise grazinti si TV. Vartotoju teisiu apsaugos tarnybos atsakymas: Laba diena, Atsakydami į Jūsų elektroninį užklausimą dėl nekokybiškos prekės grąžinimo maloniai informuojame, kad daiktų grąžinimą ir keitimą reglamentuoja “Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklės” (Žin., 2001, Nr. 58-2105), kurios nustato, kad: 4 punktas. Jeigu pirkėjui buvo parduota netinkamos kokybės ne maisto prekė ir pardavėjas su pirkėju neaptarė jos trūkumų, pirkėjas turi teisę savo pasirinkimu iš pardavėjo reikalauti: 4.1. pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke; 4.2. atitinkamai sumažinti prekės kainą; 4.3. per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus; 4.4. atlyginti prekės trūkumų pašalinimo išlaidas, jeigu pardavėjui per protingą terminą jų nepašalinus trūkumus pašalino vartotojas pats ar trečiųjų asmenų padedamas; 4.5. vienašališkai nutraukti pirkimo – pardavimo sutartį ir pareikalauti grąžinti už prekę sumokėtus pinigus. Prekės keičiamos ar grąžinamos prekės pirkimo vietoje ar kitoje pardavėjo nurodytoje, pirkėjui patogioje vietoje, todėl pardavėjui turite pateikti raštišką prašymą, kuriame nurodyti prekės trūkumus ir pasirinktą vieną iš šių taisyklių 4 punkto reikalavimų. Prie prašymo pridėkite kasos aparato kvitą ar pirkimo-pardavimo kvitą, arba kitą prekės pirkimą-pardavimą iš šio pardavėjo patvirtinantį dokumentą ir garantinį dokumentą. Kilus nesutarimams tarp pirkėjo ir pardavėjo dėl prekės kokybės, pardavėjas, gavęs raštišką pirkėjo prašymą, privalo ne vėliau kaip per 3 darbo dienas raštu kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją prie Ūkio ministerijos dėl prekės kokybės įvertinimo, o gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas nedelsdamas apie tai pranešti pirkėjui. Jei pardavėjas nevykdo minėtų reikalavimų, turite teisę pats kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją (Žalgirio g. 92 Vilniuje, nemokamas tel. Nr. 8 800 55551 elektroninis paštas rastine@is.lt .), o gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas apie tai pranešti pardavėjui. Pagarbiai, Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos Vyr. specialistė Romualda Kaulakienė, tel. (8 5) 212 13 53 "Rimas" <rimas_m@yahoo.de> wrote in message news:i5gd00$le3$1@trimpas.omnitel.net... > Mano supratimu nieko nelaimėsi. > Pinigų gali reikalauti, jei tv sugestų kelis kart per garantinį berods. > Tada gali reikalauti, kad pakeistų į naują arba gražintų pinigus. > O čia (jei garantinis ir sutvarkomas) sutvarkys ir viskas. Manau netgi > nieko nelaimėtum ir kreipdamasis pvz. į vartotojų teisių tarnybą. > > > 30.08.2010 12:17, Kranas rašė: >> Sveiki, >> >> Ijungiant LG 50PQ6000 enkrane per viduri nuo virsaus i apacia per visa >> ekrana eina skirtingu spalvu 3-4 pikseliu juostos. Po kazkiek laiko >> (10-20 >> minuciu) jos dingsta. Is pradziu buvo 1 tokia juosta, dabar jau 4. >> Kadangi TV dar garantinis, tai reiketu atiduoti ji tvarkyti. Ar kas nors >> is >> cia esanciu turejo reikalu su garantiniu remontu, ar nebuna su remonta >> altiekancios imonemis kazkokiu problemu, kurias reketu zinoti? :) Kiek >> zinau, tokio dydzio TV turi atvaziuoti ir pasiimti patys meistrai - ar >> neissikalineja jie siuo klausimu? >> Is kitos puses, nesinori knistis su tais remontais, plius dar gedimas >> progresuoja (dideja pikseliu juostu skaicius) - kadangi TV dar >> garantinis, >> tai galima butu ji grazinti ir atgauti pinigus - ar kas nors bande tai >> padaryti? :) >> >>