tavo atveju ogmina viso labo pardavejas, toks pats kaip ir visi kiti, servisas gi savo ruoztu visai atskira imone su savo "priciudais". kas del istatymu, tai butu viskas gerai, jei atsakomybe butu padalinta tarp pardavejo ir gamintojo atstovo. dabar gi uz viska atsako tik pardavejas, kuriam belieka tiketis atstovo geranoriskumo, priesingu atveju pardavejas lieka dideliam minuse.. is ko ir seka po to visi pardaveju "issikalinejimai". o jei tu pardavejui atnestum televizoriu po 12 dienu jis ramia sazine pasiustu tave toli velniop. > Nors pardavėjus ir užjaučiu ir suprantu, kad Lietuvos įstatymai šiek tiek > perlenkti į vartotojų pusę, bet su tuo "o jie remontuoja" tai turiu > nemalonius prisiminimus, kai turėjau telika ~70kg vežt 160km.tris kartus į > metus, kol galų gale baigėsi garantinis ir man reikėjo spėt nuvežt > ketvirtą - tai pasakiau sau "eina na--- ta ogmina su visais savo sony", > faktas, kad reikėjo pasinaudot įstatymų, moralinėm, oralinėm ir visom > kitom teisėm, liept susikišt tą daiktą į šikną, eit į teismus, išsimušt > pinigus. Taigi klausytis apie tai, kad "gamintojas siunčia detalę, detalė > užstrigo muitinėj, meistras dabar atostogauja, detalė netiko, reik laukt > kitos" - užknisa. > Tai vat ir žinok žmogus, ar užsileist ant galvos remontus, ar rašyt > raštišką prašymą keist prekę, ar grąžint pinigus. Suprantu, Jus, > pardavėjus ir šiek tiek žinau Jūsų virtuvę, bet kai supratimas vienpusis, > tai sorry... > > Beje, kažin kaip reaguoja pardavėjas, jei atveži spec. teliką X9000 už 11 > 000 lt, už dvylikos dienų ir pareiški: jis nepateisino mano lūkesčių savo > vaizdo kokybe, netinka prie dabartinių mano baldų ir dar elektros daugiau > naudoja, nei man newsgrupuos sakė ... >