"sparcy" <sparcode@gmail.com> wrote in message news:i5ijdt$ubq$1@trimpas.omnitel.net... >> > Suprantama, bet iš kur man, paprastam pirkėjui, kuris sudarė sutartį su > pardavėju, žinot, kad produkto atstovai turi chaltūrščikų servisą ir dar > gainioja mane patį muštis su tuo servisu. > Gal nuo to laiko situacija pasikeitė, nežinau, nes nebeperku aparatūros > "iš salono". Perku e-šopuos ar iš adekvačių vadybininkų, kurie pardavę > prekę jaučia atsakomybę savo klientu rūpintis, gal nuo to priklauso jų > reputacija, kuri tiesiogiai proporcinga komisinių kiekiui. >> o jei tu pardavejui atnestum televizoriu po 12 dienu jis ramia sazine >> pasiustu tave toli velniop. >> sutinku, tu negalejai zinonoti, bet pardavejas taip pat ne telepatas.. tavo problemu irgi negali zinoti. nebent pardavejas taip pat buvo perspetas, bet visiskai nereagavo. > O kaip dėl ūkmino įsakymo (Valstybės žinios, 2001-07-07, Nr. 58-2105) > > 14. Jeigu pirkėjui nepatinka nusipirktos prekės forma, dydis, spalva, > modelis ar komplektiškumas, jis turi teisę per keturiolika dienų nuo ne > maisto prekių pardavimo dienos, jeigu pardavėjas nėra nustatęs ilgesnio > termino, pakeisti ją analogiška preke. > Jeigu pardavėjas neturi pakeitimui tinkamos prekės, tai pirkėjas turi > teisę per šio punkto pirmojoje pastraipoje nurodytą terminą grąžinti prekę > pardavėjui ir atgauti už ją sumokėtus pinigus. > > Kažin ar jau ta sąžinė tokia rami būtų, pasiunčiant. malonekite ta istatyma perskaityti iki pabaigos. dar jei netingesite susiraskite ir visa prekiu nomenklatura.