Tema: Re: Garantinis TV gedimas
Autorius: mindau
Data: 2010-08-31 13:50:08
"sparcy" <sparcode@gmail.com> wrote in message 
news:i5ijdt$ubq$1@trimpas.omnitel.net...
>>
> Suprantama, bet iš kur man, paprastam pirkėjui, kuris sudarė sutartį su 
> pardavėju, žinot, kad produkto atstovai turi chaltūrščikų servisą ir dar 
> gainioja mane patį muštis su tuo servisu.
> Gal nuo to laiko situacija pasikeitė, nežinau, nes nebeperku aparatūros 
> "iš salono". Perku e-šopuos ar iš adekvačių vadybininkų, kurie pardavę 
> prekę jaučia atsakomybę savo klientu rūpintis, gal nuo to priklauso jų 
> reputacija, kuri tiesiogiai proporcinga komisinių kiekiui.
>> o jei tu pardavejui atnestum televizoriu po 12 dienu jis ramia sazine
>> pasiustu tave toli velniop.
>>

sutinku, tu negalejai zinonoti, bet pardavejas taip pat ne telepatas.. tavo 
problemu irgi negali zinoti.
nebent pardavejas taip pat buvo perspetas, bet visiskai nereagavo.


> O kaip dėl ūkmino įsakymo (Valstybės žinios, 2001-07-07, Nr. 58-2105)
>
> 14. Jeigu pirkėjui nepatinka nusipirktos prekės forma, dydis, spalva, 
> modelis ar komplektiškumas, jis turi teisę per keturiolika dienų nuo ne 
> maisto prekių pardavimo dienos, jeigu pardavėjas nėra nustatęs ilgesnio 
> termino, pakeisti ją analogiška preke.
> Jeigu pardavėjas neturi pakeitimui tinkamos prekės, tai pirkėjas turi 
> teisę per šio punkto pirmojoje pastraipoje nurodytą terminą grąžinti prekę 
> pardavėjui ir atgauti už ją sumokėtus pinigus.
>
> Kažin ar jau ta sąžinė tokia rami būtų, pasiunčiant.



malonekite ta istatyma perskaityti iki pabaigos.
dar jei netingesite susiraskite ir visa prekiu nomenklatura.