o cia yra nereali terpe piktnaudziavimui.. kuo "pirkejai" labai aktyviai pradeda naudotis.. "Aruniukas" <aruniukas@hotmail.com> wrote in message news:i5ilue$2v0$1@trimpas.omnitel.net... > Yra dar vienas dalykas, perkant internetu galioja šitas įsakymas: > > http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_bin?p_id=148061 > > > > "VaidasB" <vaidasTrinti@pmbalticTrinti.lt> wrote in message > news:i5ik9b$vo8$1@trimpas.omnitel.net... >> tai jei skaityt moki, skaityk iki galo: >> >> 18. Pirkėjo reikalavimas pakeisti nusipirktą prekę analogiškomis >> prekėmis arba grąžinti sumokėtus pinigus dėl šių taisyklių 14 punkte >> nurodytų priežasčių netenkinamas įsigijus tokias prekes: >> >> ... elektros mašinas ir įrenginius, garso įrašymo ir atkūrimo bei >> televizijos vaizdo ir garso įrašymo ir atkūrimo aparatus (kodas pagal >> Kombinuotąją prekių nomenklatūrą - 85.00)... >> >> On 2010.08.31 12:53, sparcy wrote: >>> On 08/31/2010 12:32 PM, mindau wrote: >>>> tavo atveju ogmina viso labo pardavejas, toks pats kaip ir visi kiti, >>>> servisas gi savo ruoztu visai atskira imone su savo "priciudais". >>>> kas del istatymu, tai butu viskas gerai, jei atsakomybe butu padalinta >>>> tarp >>>> pardavejo ir gamintojo atstovo. dabar gi uz viska atsako tik >>>> pardavejas, >>>> kuriam belieka tiketis atstovo geranoriskumo, priesingu atveju >>>> pardavejas >>>> lieka dideliam minuse.. is ko ir seka po to visi pardaveju >>>> "issikalinejimai". >>>> >>> Suprantama, bet iš kur man, paprastam pirkėjui, kuris sudarė sutartį su >>> pardavėju, žinot, kad produkto atstovai turi chaltūrščikų servisą ir dar >>> gainioja mane patį muštis su tuo servisu. >>> Gal nuo to laiko situacija pasikeitė, nežinau, nes nebeperku aparatūros >>> "iš salono". Perku e-šopuos ar iš adekvačių vadybininkų, kurie pardavę >>> prekę jaučia atsakomybę savo klientu rūpintis, gal nuo to priklauso jų >>> reputacija, kuri tiesiogiai proporcinga komisinių kiekiui. >>>> o jei tu pardavejui atnestum televizoriu po 12 dienu jis ramia sazine >>>> pasiustu tave toli velniop. >>>> >>> O kaip dėl ūkmino įsakymo (Valstybės žinios, 2001-07-07, Nr. 58-2105) >>> >>> 14. Jeigu pirkėjui nepatinka nusipirktos prekės forma, dydis, spalva, >>> modelis ar komplektiškumas, jis turi teisę per keturiolika dienų nuo ne >>> maisto prekių pardavimo dienos, jeigu pardavėjas nėra nustatęs ilgesnio >>> termino, pakeisti ją analogiška preke. >>> Jeigu pardavėjas neturi pakeitimui tinkamos prekės, tai pirkėjas turi >>> teisę per šio punkto pirmojoje pastraipoje nurodytą terminą grąžinti >>> prekę pardavėjui ir atgauti už ją sumokėtus pinigus. >>> >>> Kažin ar jau ta sąžinė tokia rami būtų, pasiunčiant.