On 08/31/2010 12:32 PM, mindau wrote: > tavo atveju ogmina viso labo pardavejas, toks pats kaip ir visi kiti, > servisas gi savo ruoztu visai atskira imone su savo "priciudais". > kas del istatymu, tai butu viskas gerai, jei atsakomybe butu padalinta tarp > pardavejo ir gamintojo atstovo. dabar gi uz viska atsako tik pardavejas, > kuriam belieka tiketis atstovo geranoriskumo, priesingu atveju pardavejas > lieka dideliam minuse.. is ko ir seka po to visi pardaveju > "issikalinejimai". > Suprantama, bet iš kur man, paprastam pirkėjui, kuris sudarė sutartį su pardavėju, žinot, kad produkto atstovai turi chaltūrščikų servisą ir dar gainioja mane patį muštis su tuo servisu. Gal nuo to laiko situacija pasikeitė, nežinau, nes nebeperku aparatūros "iš salono". Perku e-šopuos ar iš adekvačių vadybininkų, kurie pardavę prekę jaučia atsakomybę savo klientu rūpintis, gal nuo to priklauso jų reputacija, kuri tiesiogiai proporcinga komisinių kiekiui. > o jei tu pardavejui atnestum televizoriu po 12 dienu jis ramia sazine > pasiustu tave toli velniop. > O kaip dėl ūkmino įsakymo (Valstybės žinios, 2001-07-07, Nr. 58-2105) 14. Jeigu pirkėjui nepatinka nusipirktos prekės forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas, jis turi teisę per keturiolika dienų nuo ne maisto prekių pardavimo dienos, jeigu pardavėjas nėra nustatęs ilgesnio termino, pakeisti ją analogiška preke. Jeigu pardavėjas neturi pakeitimui tinkamos prekės, tai pirkėjas turi teisę per šio punkto pirmojoje pastraipoje nurodytą terminą grąžinti prekę pardavėjui ir atgauti už ją sumokėtus pinigus. Kažin ar jau ta sąžinė tokia rami būtų, pasiunčiant.