Likus savaitei iki garantijos pabaigos sugedo sūnaus Sony Ericsson, davė naują daug nesispyriodami. "mindis" <nomail@gmail.com> parašė naujienų news:i5ghcb$s3t$1@trimpas.omnitel.net... > Jei parasyta kad garantija 2m tai ir turi but 2m, o ne 2m - 10%. Ir preke > turi but gaminama su patikimumo atsarga, o ne taip kaip pas nekuriuos > shudarankius - tik pasibaige garantinis ir ziurek jau uz menesio kito ir > sugenda. > Toks jausmas kad vartotojas kaltas, jei daiktas sugedo likus svaitei iki > garantijos pabaigos. > > On 08/30/2010 05:51 PM, Rimas wrote: >> Nu tai jei genda kas mėn tai ir reikalauji, kad gražintų pinigus arba >> duotų naują. Bet ne taip, kad naudoji daiktą metus, du ir likus sakykim >> keliems mėn iki garantinio pabaigos jis sugenda. O tu jau puoli >> apsiputojęs šaukt, gražinkit pinigus ir pan. Pardavėjo vietoj parodyčiau >> tau didelį FUCK ir jei daiktas pataisomas tai taip ir padaryčiau. >> >> P.S. nesu nei pardavėjas nei tiekėjas, bet kaip sakoma būkim biedni bet >> teisingi. >> >> 30.08.2010 17:08, mindis rašė: >>> Kokie keli kartai? kur istatyme matei ka nors apie gedimu skaiciaus >>> reglamentavima garantiniu laikotarpiu. Parasciausia vartotojas TURI >>> TEISE rinktis garantini remonta, pinigu grazinima ar keitima i nauja >>> analoga. O kaip realizuot sita teise, tai kitas klausimas. >>> >>> P.S.kodel as privalau naudotis kazkokiu kas menesi gendanciu sh. ir >>> gaist laika del garantinio aptarnavimo? o kur dar sugadinti nervai ir >>> tt. Grazinkit pinigus ir taskas. >