Tema: Re: Garantinis TV gedimas
Autorius: -Lameris-
Data: 2010-08-30 18:49:00
Likus savaitei iki garantijos pabaigos sugedo sūnaus Sony Ericsson, davė 
naują daug nesispyriodami.

"mindis" <nomail@gmail.com> parašė naujienų 
news:i5ghcb$s3t$1@trimpas.omnitel.net...
> Jei parasyta kad garantija 2m tai ir turi but 2m, o ne 2m - 10%. Ir preke 
> turi but gaminama su patikimumo atsarga, o ne taip kaip pas nekuriuos 
> shudarankius - tik pasibaige garantinis ir ziurek jau uz menesio kito ir 
> sugenda.
> Toks jausmas kad vartotojas kaltas, jei daiktas sugedo likus svaitei iki 
> garantijos pabaigos.
>
> On 08/30/2010 05:51 PM, Rimas wrote:
>> Nu tai jei genda kas mėn tai ir reikalauji, kad gražintų pinigus arba
>> duotų naują. Bet ne taip, kad naudoji daiktą metus, du ir likus sakykim
>> keliems mėn iki garantinio pabaigos jis sugenda. O tu jau puoli
>> apsiputojęs šaukt, gražinkit pinigus ir pan. Pardavėjo vietoj parodyčiau
>> tau didelį FUCK ir jei daiktas pataisomas tai taip ir padaryčiau.
>>
>> P.S. nesu nei pardavėjas nei tiekėjas, bet kaip sakoma būkim biedni bet
>> teisingi.
>>
>> 30.08.2010 17:08, mindis rašė:
>>> Kokie keli kartai? kur istatyme matei ka nors apie gedimu skaiciaus
>>> reglamentavima garantiniu laikotarpiu. Parasciausia vartotojas TURI
>>> TEISE rinktis garantini remonta, pinigu grazinima ar keitima i nauja
>>> analoga. O kaip realizuot sita teise, tai kitas klausimas.
>>>
>>> P.S.kodel as privalau naudotis kazkokiu kas menesi gendanciu sh. ir
>>> gaist laika del garantinio aptarnavimo? o kur dar sugadinti nervai ir
>>> tt. Grazinkit pinigus ir taskas.
>