Standartinis niekinis sios tarnybos atsakymas. VTAT jokiu realiu svertu paveikti pardaveja neturi ir gali tik pasiulyti kreiptis i teisma, jei gincas neissprendziamas geranoriskai. Pardavejas standartiskai gauna analogiska laiska su pasiulymu ginca isspresti geranoriskai. Vieninteli, ka gerai VTAT daro - statistines ataskaitas paie vartotoju nusiskundimus. "Kranas" <neturiu@mail.lt> wrote in message news:i5i2li$49j$1@trimpas.omnitel.net... > Na del vartotoju teisiu apsaugos tarnybos esi neteisus, rasiau jiems > laiska - atsakymas zemiau. > > Ir siaip - nebuciau svarstes grazinimo varianto, jei pats pardavejas > nebutu manes apgaves. Pirkau Topo centre per labai gera LG akcija (nei > viename eshop'e tokios kainos nebuvo). Beda buvo ta, kad Vilniuje sio > modelio buvo tik vienas TV (o norejau butent jo), kuris stovejo kaip > parodomasis modelis. Paklausiau, kiek laiko jis cia stovi, man buvo > pasakyta kad maziau nei savaite. Atvezus namo ilindau i serviso meniu, o > ten man rode, kad telikas veike jau virs 50 paru (t.y. >1200 valandu). Tai > manau su tokiu pardaveju poziuriu be to, kad istatymai yra mano puseje, > turiu ir pilna moraline teise grazinti si TV. > > Vartotoju teisiu apsaugos tarnybos atsakymas: > > Laba diena, > > > > Atsakydami į Jūsų elektroninį užklausimą dėl nekokybiškos prekės grąžinimo > maloniai informuojame, kad daiktų grąžinimą ir keitimą reglamentuoja > “Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklės” (Žin., 2001, Nr. 58-2105), kurios > nustato, kad: > > 4 punktas. Jeigu pirkėjui buvo parduota netinkamos kokybės ne maisto prekė > ir pardavėjas su pirkėju neaptarė jos trūkumų, pirkėjas turi teisę savo > pasirinkimu iš pardavėjo reikalauti: > > 4.1. pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke; > > 4.2. atitinkamai sumažinti prekės kainą; > > 4.3. per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus; > > 4.4. atlyginti prekės trūkumų pašalinimo išlaidas, jeigu pardavėjui per > protingą terminą jų nepašalinus trūkumus pašalino vartotojas pats ar > trečiųjų asmenų padedamas; > > 4.5. vienašališkai nutraukti pirkimo – pardavimo sutartį ir pareikalauti > grąžinti už prekę sumokėtus pinigus. > > Prekės keičiamos ar grąžinamos prekės pirkimo vietoje ar kitoje pardavėjo > nurodytoje, pirkėjui patogioje vietoje, todėl pardavėjui turite pateikti > raštišką prašymą, kuriame nurodyti prekės trūkumus ir pasirinktą vieną iš > šių taisyklių 4 punkto reikalavimų. Prie prašymo pridėkite kasos aparato > kvitą ar pirkimo-pardavimo kvitą, arba kitą prekės pirkimą-pardavimą iš > šio pardavėjo patvirtinantį dokumentą ir garantinį dokumentą. > > Kilus nesutarimams tarp pirkėjo ir pardavėjo dėl prekės kokybės, > pardavėjas, gavęs raštišką pirkėjo prašymą, privalo ne vėliau kaip per 3 > darbo dienas raštu kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją > prie Ūkio ministerijos dėl prekės kokybės įvertinimo, o gavęs iš jos raštu > pateiktas išvadas nedelsdamas apie tai pranešti pirkėjui. Jei pardavėjas > nevykdo minėtų reikalavimų, turite teisę pats kreiptis į Valstybinę ne > maisto produktų inspekciją (Žalgirio g. 92 Vilniuje, nemokamas tel. Nr. 8 > 800 55551 elektroninis paštas rastine@is.lt .), o gavęs iš jos raštu > pateiktas išvadas apie tai pranešti pardavėjui. > > Pagarbiai, > > Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos > > Vyr. specialistė > > Romualda Kaulakienė, tel. (8 5) 212 13 53 > > > > "Rimas" <rimas_m@yahoo.de> wrote in message > news:i5gd00$le3$1@trimpas.omnitel.net... >> Mano supratimu nieko nelaimėsi. >> Pinigų gali reikalauti, jei tv sugestų kelis kart per garantinį berods. >> Tada gali reikalauti, kad pakeistų į naują arba gražintų pinigus. >> O čia (jei garantinis ir sutvarkomas) sutvarkys ir viskas. Manau netgi >> nieko nelaimėtum ir kreipdamasis pvz. į vartotojų teisių tarnybą. >> >> >> 30.08.2010 12:17, Kranas rašė: >>> Sveiki, >>> >>> Ijungiant LG 50PQ6000 enkrane per viduri nuo virsaus i apacia per visa >>> ekrana eina skirtingu spalvu 3-4 pikseliu juostos. Po kazkiek laiko >>> (10-20 >>> minuciu) jos dingsta. Is pradziu buvo 1 tokia juosta, dabar jau 4. >>> Kadangi TV dar garantinis, tai reiketu atiduoti ji tvarkyti. Ar kas nors >>> is >>> cia esanciu turejo reikalu su garantiniu remontu, ar nebuna su remonta >>> altiekancios imonemis kazkokiu problemu, kurias reketu zinoti? :) Kiek >>> zinau, tokio dydzio TV turi atvaziuoti ir pasiimti patys meistrai - ar >>> neissikalineja jie siuo klausimu? >>> Is kitos puses, nesinori knistis su tais remontais, plius dar gedimas >>> progresuoja (dideja pikseliu juostu skaicius) - kadangi TV dar >>> garantinis, >>> tai galima butu ji grazinti ir atgauti pinigus - ar kas nors bande tai >>> padaryti? :) >>> >>> > >