Tema: Re: Garantinis TV gedimas
Autorius: Kranas
Data: 2010-08-31 13:38:57
Tai dabar, kai pasitikslinau garantijos galiojimo laika ir zinau, kad dar 
virs metu ji man galios, greiciausiai tikrai remontuosiu.

O ka, labai svarbu daikto kokybei, kad TV pirktas su akcijine kaina ir is 
ekspozicijos? Jis kazkoks ypatingas del to pasidaro skirtingai nuo 
neakcijiniu parduodamu ne is ekspoziciju? Del to, kad TV buvo is 
ekspozicijos, as jokios papildomos nuolaidos neprasiau ir negavau. Akcijiniu 
prekiu yra parduodama daug, ir joms garantijos salygos dazniausios tokios 
pat, kaip ir neakcijinems. Kazkaip nepagaunu minties.

"Rimas" <rimas_m@yahoo.de> wrote in message 
news:i5ihc0$r7k$1@trimpas.omnitel.net...
> Tavo atveju, po antro gedimo aš jau būčiau reikalavęs pinigų.
> Bet ne po pirmo, kaip šio subjekto autorius, nusipirkęs akcijinį, iš 
> ekspozicijos tv.
>
> Bet garantija yra garantija, o įstatymai lieka įstatymais ir Kranas turi 
> teisę (bent jau teisinę) reikalaut pinigų. Kaip bus - matysim.
>
>
> 31.08.2010 12:02, sparcy rašė:
>> On 08/31/2010 11:23 AM, mindau wrote:
>>> sory jei taip pasirode, siaip man viskas ok, patenkintas as :)
>>> jei garantija galioja, tai kokios parkes.. priduodi i garantini ir 
>>> nesuki
>>> sau galvos.. o jie remontuoja.
>> Nors pardavėjus ir užjaučiu ir suprantu, kad Lietuvos įstatymai šiek
>> tiek perlenkti į vartotojų pusę, bet su tuo "o jie remontuoja" tai turiu
>> nemalonius prisiminimus, kai turėjau telika ~70kg vežt 160km.tris kartus
>> į metus, kol galų gale baigėsi garantinis ir man reikėjo spėt nuvežt
>> ketvirtą - tai pasakiau sau "eina na--- ta ogmina su visais savo sony",
>> faktas, kad reikėjo pasinaudot įstatymų, moralinėm, oralinėm ir visom
>> kitom teisėm, liept susikišt tą daiktą į šikną, eit į teismus, išsimušt
>> pinigus. Taigi klausytis apie tai, kad "gamintojas siunčia detalę,
>> detalė užstrigo muitinėj, meistras dabar atostogauja, detalė netiko,
>> reik laukt kitos" - užknisa.
>> Tai vat ir žinok žmogus, ar užsileist ant galvos remontus, ar rašyt
>> raštišką prašymą keist prekę, ar grąžint pinigus. Suprantu, Jus,
>> pardavėjus ir šiek tiek žinau Jūsų virtuvę, bet kai supratimas
>> vienpusis, tai sorry...
>>
>> Beje, kažin kaip reaguoja pardavėjas, jei atveži spec. teliką X9000 už
>> 11 000 lt, už dvylikos dienų ir pareiški: jis nepateisino mano lūkesčių
>> savo vaizdo kokybe, netinka prie dabartinių mano baldų ir dar elektros
>> daugiau naudoja, nei man newsgrupuos sakė ...
>>