2010-08-30 16:50, Rimas rašė: > Mano supratimu nieko nelaimėsi. > Pinigų gali reikalauti, jei tv sugestų kelis kart per garantinį berods. > Tada gali reikalauti, kad pakeistų į naują arba gražintų pinigus. > O čia (jei garantinis ir sutvarkomas) sutvarkys ir viskas. Manau netgi > nieko nelaimėtum ir kreipdamasis pvz. į vartotojų teisių tarnybą. Be tavo nuomonės yra dar ir Lietuvos įstatymai, sakantys, kad garantiniu laikotarpiu daiktui sugedus (nesvarbu kelintą kartą, čia mano pastaba) pirkėjas gali rinktis iš šių variantų: 1) grąžinti daiktą pardavėjui ir atsiimti už daiktą sumokėtus pinigus; 2) pakeisti sugedusį daiktą tokiu pačiu nauju daiktu; 3) pakeisti sugedusį daiktą analogišku daiktu; 4) remontuoti sugedusį daiktą. -- Edvinas