Tema: Re: Garantinis TV gedimas
Autorius: Aruniukas
Data: 2010-08-31 13:35:58
Yra dar vienas dalykas, perkant internetu galioja šitas įsakymas:

http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_bin?p_id=148061



"VaidasB" <vaidasTrinti@pmbalticTrinti.lt> wrote in message news:i5ik9b$vo8$1@trimpas.omnitel.net...
> tai jei skaityt moki, skaityk iki galo:
> 
> 18. Pirkėjo reikalavimas pakeisti nusipirktą prekę analogiškomis 
> prekėmis arba grąžinti sumokėtus pinigus dėl šių taisyklių 14 punkte 
> nurodytų priežasčių netenkinamas įsigijus tokias prekes:
> 
> ... elektros mašinas ir įrenginius, garso įrašymo ir atkūrimo bei 
> televizijos vaizdo ir garso įrašymo ir atkūrimo aparatus (kodas pagal 
> Kombinuotąją prekių nomenklatūrą - 85.00)...
> 
> On 2010.08.31 12:53, sparcy wrote:
>> On 08/31/2010 12:32 PM, mindau wrote:
>>> tavo atveju ogmina viso labo pardavejas, toks pats kaip ir visi kiti,
>>> servisas gi savo ruoztu visai atskira imone su savo "priciudais".
>>> kas del istatymu, tai butu viskas gerai, jei atsakomybe butu padalinta
>>> tarp
>>> pardavejo ir gamintojo atstovo. dabar gi uz viska atsako tik pardavejas,
>>> kuriam belieka tiketis atstovo geranoriskumo, priesingu atveju pardavejas
>>> lieka dideliam minuse.. is ko ir seka po to visi pardaveju
>>> "issikalinejimai".
>>>
>> Suprantama, bet iš kur man, paprastam pirkėjui, kuris sudarė sutartį su
>> pardavėju, žinot, kad produkto atstovai turi chaltūrščikų servisą ir dar
>> gainioja mane patį muštis su tuo servisu.
>> Gal nuo to laiko situacija pasikeitė, nežinau, nes nebeperku aparatūros
>> "iš salono". Perku e-šopuos ar iš adekvačių vadybininkų, kurie pardavę
>> prekę jaučia atsakomybę savo klientu rūpintis, gal nuo to priklauso jų
>> reputacija, kuri tiesiogiai proporcinga komisinių kiekiui.
>>> o jei tu pardavejui atnestum televizoriu po 12 dienu jis ramia sazine
>>> pasiustu tave toli velniop.
>>>
>> O kaip dėl ūkmino įsakymo (Valstybės žinios, 2001-07-07, Nr. 58-2105)
>>
>> 14. Jeigu pirkėjui nepatinka nusipirktos prekės forma, dydis, spalva,
>> modelis ar komplektiškumas, jis turi teisę per keturiolika dienų nuo ne
>> maisto prekių pardavimo dienos, jeigu pardavėjas nėra nustatęs ilgesnio
>> termino, pakeisti ją analogiška preke.
>> Jeigu pardavėjas neturi pakeitimui tinkamos prekės, tai pirkėjas turi
>> teisę per šio punkto pirmojoje pastraipoje nurodytą terminą grąžinti
>> prekę pardavėjui ir atgauti už ją sumokėtus pinigus.
>>
>> Kažin ar jau ta sąžinė tokia rami būtų, pasiunčiant.