nu matai, kita vertus pagal KET ir i sankryza ivaziuot negalima, jei matai kad negalesi jos pervaziuot. kiek draiveriu laikosi sito punkto? :) "Laimis" <wiela@centras.lt> wrote in message news:itv8h6$gj1$1@trimpas.omnitel.net... > KEdas rašė: > >> KET šią logiką ir terminus perėmė iš Vienos konvencijos dar 1968 metais. >> Kažkodėl neapibrėžtumo problemos kyla tik nedaugelyje šalių ir tik >> nedaugeliui asmenų :) > > Tikrai? Būtent šią logiką tokia formuluote, ar pagrįstą logiką, kai > leidžiama tikslingai sustoti išleisti keleivių ir krauti, tačiau kitų > šalių KET (ir apskritai kelių eismo organizavime) ši dalis reglamentuota > logiškiau, apibrėžčiau? > Kiek pavarčiau Australijos taisykles, tai yra numatytos loading zonos ir > laiko apribojimai (būti toje zonoje galima ne ilgiau nei 30 min. ar > tiek, kiek nurodyta ženkle; laipinant keleivius tol, kol jie yra > laipinami (pats vyksmas), kraunant iki 15/30 minučių). Tai spėčiau, kad > ir kitų šalių KET tai išspręsta logiškiau.