Šiaip kalneliai turi prasmę, bet ne tokie apžergiami, o per visą gatvės plotį. Ir turi būt ne mažiukai, nes tie tai tik važiuoklę gadina - bet tokie per visą perėjos plotį su lėkštais kraštais. Važiuodamas leistinu greičiu normaliai pravažiuoji be jokių parkių, o smagiau atskridęs gali gerai joPtelt oran ;] 2015.06.22 15:44, CodeC rašė: > nu pravaziavimo kontrole nesismulkina. lauzho mashina be pretenziju :) > manau nereiktu nei foto-radaru nei saleliu su tokiom interaktyviom > priemonem. normaliai vaziuojanciu nenervuotu tupas asfalto kalnelis. > rimtai skraidantys pajustu realias pasekmes pasikeite karta > ratus/padangas/amortikus, nes tie paprasti asfalto kalneliai tai > beprasmiai. kaip skraide taip skraido. > > On 06/22/2015 03:41 PM, Dainiushas wrote: >> tai gal iš karto minosvaidžio salvė? >> >> >> On 6/22/2015 3:32 PM, CodeC wrote: >>> galima butu gudriau. greicio matuokli + valdoma toki kalneli, kuris butu >>> tokio dydzio, kad vaziuojant 30-40 kmh viskas ok, o prie 60-80 ratus >>> pamestum. matuoklis matuotu greiti ir vaziuojant <50kmh kliuties nebutu >>> isviso, vaziuojant greiciau islystu pries pat masina. >>> >>> On 06/22/2015 03:25 PM, spakainas wrote: >>>> :DDD "jei nenori pažeisti taisyklių" - tai jei mina +50, tai jau >>>> pažeidžia taisykles, ir dar vienos taisyklės pažeidimas patampa tiesiog >>>> privalomas iš principo. >>>> >>>> "Viešasis transportas ir specialiųjų tarnybų mašinos jas apvažiuoja pro >>>> tarpą nemažindamos greičio, o lengvieji automobiliai, jei nenori >>>> pažeisti taisyklių, per saleles turi važiuoti lėčiau." >>>> >>>> http://www.technologijos.lt/n/technologijos/automobiliai_ir_motociklai/S-48620/straipsnis/Kaunas-sugalvojo-kaip-tramdys-greicio-megejus >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> >>> >> >