Pats kaltas. Dėl to reikia kalnelio viduriu vaikščiot! 2015.06.25 11:58, dweller rašė: > bet kai pestiji numusa, jis krenta is auksciau :( > > "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message > news:mmgas6$c1b$1@trimpas.omnitel.net... >> Dar galiu paminėt vieną kalniuko privalumą, apie kurį nepagalvojat - >> pėstysis, eidamas kalniuku - yra aukščiau ir dėl to jis iš toliau >> matomas. >> >> 2015.06.25 10:29, spakainas rašė: >>> Pasiteisino mažesnis greitis perėjoje, ko ir buvo siekta - nuo visų >>> idijotų ženklais ir taisyklėm neapsiginsi. Kalniukas - aiškiausias to >>> pavyzdys: perėjoj stovėt draudžiama, bet visi stovi - greitį viršyt >>> draudžiama, bet kol nebuvo kalniuko - visi viršijo, dabar nebeviršija. >>> Tai aš manau kad pasiteisino visais 110%. Bet žinoma, mano nuomonė tau >>> absoliučiai neįdomi. >>> >>> 2015.06.25 10:27, KEdas rašė: >>>> Pasiteisinti turi ne pagal kažkieno nuomones, o statistiškai. Čia ne >>>> grožio konkursas. >>>> >>>> O toje perėjoje aš dažnai matau stovinčius automobilius ir laukiančius, >>>> kol galės pasukti kairėn į Žukausko gatvę. Perėjoje sustoti draudžiama. >>>> Tai čia „pasiteisino“ ar nelabai? >>>> >>>> 2015.06.25 09:57, spakainas rašė: >>>>> Aš ten kasryt į darbą važiuoju - tai kai atsirado kalnelis, visi, >>>>> kurie važiuoja nuo sanktyžos link ogminos - pristabdo, arba bent jau >>>>> tiek nespaudžia kaip seniau. Mano nuomone tas kalnelis ten labai >>>>> pasiteisino. >>>>> >>>>> 2015.06.24 10:09, KEdas rašė: >>>>>> Esminis žodis – greitį riboti PRIEŠ perėjas, o ne jose. Kai greitis >>>>>> ribojamas perėjoje, tai labai didelę vairuotojo dėmesio dalį atima >>>>>> pats >>>>>> kalnelio įveikimas ir mažai jo lieka pėsčiųjų stebėjimui. Bent aš tai >>>>>> pastebiu Lukšio gatvėje prie RIMI, kur anksčiau buvo eilinė perėja, o >>>>>> dabar patapo su plato. >>>>