Tema: Re: uoj blia, padstalom!
Autorius: Laimis
Data: 2015-06-27 02:18:53
ejs rašė:

> siaurinam juostas. Tai veikia ilgesnėje atkarpoje nei kalnelis.

Iki tiek, kad vienoje gatvės pusėje stovint kvartalo autoparkui, o 
kitoje kam priverstinai sustojus darytųsi „užsikimšo ilgesnėje 
atkarpoje“? Srauto geriau neriboti, nes sugrįžta bumerangu per kamščius 
ir taršą.

>> Tai 60 km/h ir netraiškys? Va ir ribojančio ženklo pagrindimas. :-)
>
> atitvarus ten matei? Tarp priešingų krypčių sustatyti padorūs atitvarai,
> kurie "iš akies" galėtų sulaikyti 40t dinaminį smūgį. O į šaligatvio
> pusę ...

Mačiau. O ką šaligatvio pusė? Kodėl sunkvežimis turėtų būtent ten 
pamesti ratą, o ne 80-90% miesto gatvių ruožuose su panašiu greičiu, kur 
apskritai jokių atitvarų nėra? O mv^2 galioja visur...

>
>> Tai nereikia painioti force majeure su įvertinama ir gerokai esmingesne
>> rizika susijusia su greičiu.
>
> Sprogusi padanga yra force majeure sunkvežimio vairuotojui, bet ne kelio
> projektuotojui

Abejoju ar kelio projektuotojas įpareigotas tuo kvaršinti sau galvą. 
Nebent tiltų ir pan. Nes kelių be jokių atitvarų mieste aiškiai daugiau. 
Ir nieko: rieda sunkvežimiai, beigi visi kiti. Iki pirmųjų ženklų, kad 
atkarpa nesaugi (ten kas nors kartotinai įvyksta).

> sprogusi padanga STAIGA nesustabdo automobilio, tad kentės arba gretima
> juosta, arba atitvaras.

Staiga nesustabdo, bet staiga stabdo. O iš paskos, neretam jau tenka 
išprakaituoti, nes kaip gi čia taip netikėtai kažkas stabdo...

>> Ribojimas prieš nereguliuojamas perėjas yra absoliučiai logiškas.
>> Taškas. :-)
>
> tada nereguliojamos perėjos yra nelogiškos. Taškas :)

Iš dalies sutinku, bet jos praktiškai neišvengiamos. Abejoju ar jose 
sustačius šviesoforus tai nebūtų pragaištinga. Kaip ir netikslinga 
tunelių, bei tiltų statyba daugumai perėjų.
Balansas: geriau jau riboti greitį, nei papildomai pertraukinėti srautus.

>
>> Esminis momentas — gali būti. Nesu tokių dar matęs (nes matyt ir prasmė,
>> bei nauda — labai abejotina).
>
> Pasivažinėk DE ar AT autobanuose.

O ten banuose pėsčiųjų perėjų yra...? :-)
Aš čia jų nemačiau. O ir užsienyje nesu pastebėjęs, kad būtų plačiau 
paplitę (bet tarkime, kad mačiau nepakankamai).

> Eismo dalyviai skiriasi. O ženklas įrengiamas pagal mažiausią galimą
> ribojimą, kuris aktualus 1/8 paros laiko.

Ribojančio ženklo dažnai nepaisoma, net jei jis yra. Kalnelių nepaisyti 
jau vargiai gaunasi.

>> Riboti kokį greitį? Nominalų ar realų?
>
> Nominalus greitis ribojamas baltu ženklu.

Tai kam dar kažką riboti? :-)
Ar vis tik manai, kad ties autobuso stotele ne pro šalį ir kalneliai?