ejs rašė: > siaurinam juostas. Tai veikia ilgesnėje atkarpoje nei kalnelis. Iki tiek, kad vienoje gatvės pusėje stovint kvartalo autoparkui, o kitoje kam priverstinai sustojus darytųsi „užsikimšo ilgesnėje atkarpoje“? Srauto geriau neriboti, nes sugrįžta bumerangu per kamščius ir taršą. >> Tai 60 km/h ir netraiškys? Va ir ribojančio ženklo pagrindimas. :-) > > atitvarus ten matei? Tarp priešingų krypčių sustatyti padorūs atitvarai, > kurie "iš akies" galėtų sulaikyti 40t dinaminį smūgį. O į šaligatvio > pusę ... Mačiau. O ką šaligatvio pusė? Kodėl sunkvežimis turėtų būtent ten pamesti ratą, o ne 80-90% miesto gatvių ruožuose su panašiu greičiu, kur apskritai jokių atitvarų nėra? O mv^2 galioja visur... > >> Tai nereikia painioti force majeure su įvertinama ir gerokai esmingesne >> rizika susijusia su greičiu. > > Sprogusi padanga yra force majeure sunkvežimio vairuotojui, bet ne kelio > projektuotojui Abejoju ar kelio projektuotojas įpareigotas tuo kvaršinti sau galvą. Nebent tiltų ir pan. Nes kelių be jokių atitvarų mieste aiškiai daugiau. Ir nieko: rieda sunkvežimiai, beigi visi kiti. Iki pirmųjų ženklų, kad atkarpa nesaugi (ten kas nors kartotinai įvyksta). > sprogusi padanga STAIGA nesustabdo automobilio, tad kentės arba gretima > juosta, arba atitvaras. Staiga nesustabdo, bet staiga stabdo. O iš paskos, neretam jau tenka išprakaituoti, nes kaip gi čia taip netikėtai kažkas stabdo... >> Ribojimas prieš nereguliuojamas perėjas yra absoliučiai logiškas. >> Taškas. :-) > > tada nereguliojamos perėjos yra nelogiškos. Taškas :) Iš dalies sutinku, bet jos praktiškai neišvengiamos. Abejoju ar jose sustačius šviesoforus tai nebūtų pragaištinga. Kaip ir netikslinga tunelių, bei tiltų statyba daugumai perėjų. Balansas: geriau jau riboti greitį, nei papildomai pertraukinėti srautus. > >> Esminis momentas — gali būti. Nesu tokių dar matęs (nes matyt ir prasmė, >> bei nauda — labai abejotina). > > Pasivažinėk DE ar AT autobanuose. O ten banuose pėsčiųjų perėjų yra...? :-) Aš čia jų nemačiau. O ir užsienyje nesu pastebėjęs, kad būtų plačiau paplitę (bet tarkime, kad mačiau nepakankamai). > Eismo dalyviai skiriasi. O ženklas įrengiamas pagal mažiausią galimą > ribojimą, kuris aktualus 1/8 paros laiko. Ribojančio ženklo dažnai nepaisoma, net jei jis yra. Kalnelių nepaisyti jau vargiai gaunasi. >> Riboti kokį greitį? Nominalų ar realų? > > Nominalus greitis ribojamas baltu ženklu. Tai kam dar kažką riboti? :-) Ar vis tik manai, kad ties autobuso stotele ne pro šalį ir kalneliai?