Tema: Re: uoj blia, padstalom!
Autorius: KEdas
Data: 2015-06-22 20:51:31
2015.06.22 20:40, Laimis rašė:
> Ir gerai, kad verčia stabdyti. Nes absoliučia dauguma atvejų kalneliai 
> įrengiami prieš perėjas, 

Kas sakė, kad tai protingas sprendimas?

> o ne jais sudaromi nepatogumai sklandžiai nevažiuoti leistinu greičiu. 
> Kokia kalnelio prasmė, jei per jį gali važiuoti leistinu greičiu ir 
> jis neverčia stabdyti?

Tokia ir prasmė, kad užtikrinamas greičio režimo laikymasis.

> Tai, kad sumažėja kokios gatvės/atkarpos vidutinis greitis yra 
> kalnelių pasekmė, o ne tikslas.

Ne, tai ir yra tikslas. O kad kalneliai veiktų kaip priklauso, jie turi 
būti NE REČIAU kaip kas 100 metrų. Jei to nėra – tai nesąmonė, o ne 
saugumo gerinimo priemonė.

> Tiesioginis ir pagrindinis tikslas yra efektyviai sumažinti greitį 
> prieš perėjas. 

Čia nebent LT ir pas kitus papuasus. Kalneliai – planuotojo broko 
taisymas kraštutinėmis priemonėmis. Jei viskas gerai suplanuota, tai 
kalnelių neprireikia visai, nes aplinka vairuotojui ir taip rodo kokiu 
greičiu ten galima važiuoti.
Nereguliuojama perėja, beje, taip pat ne pats geriausias sprendimas. 
Blogai reguliuojama – dar blogesnis.
> Ne, leistinas greitis (jei tai ne 30 km/h) nėra saugus greitis per 
> perėjas.
> Daugeliui juk apskritai negalioja jokios greičio zonos, jei nėra 
> kalnelių.
>