Tema: Re: uoj blia, padstalom!
Autorius: ejs
Data: 2015-06-24 20:29:52
2015-06-24 02:35, Laimis rašė:

> auto ir nesimato, greičio ribojimo nesilaikymas (be kalnelių būtų
> aiškiai blogiau).

siaurinam juostas. Tai veikia ilgesnėje atkarpoje nei kalnelis.

>> iš centro važiuojant, prieš tiltą. Jei neklystu, net ir po
>> rekonstrukcijos išorinės dalies šaligatvis neatskirtas barjerais.
>> Laukiam kol ką nors sutraiškys?
>
> Tai 60 km/h ir netraiškys? Va ir ribojančio ženklo pagrindimas. :-)

atitvarus ten matei? Tarp priešingų krypčių sustatyti padorūs atitvarai, 
kurie "iš akies" galėtų sulaikyti 40t dinaminį smūgį. O į šaligatvio 
pusę ...

> Tai nereikia painioti force majeure su įvertinama ir gerokai esmingesne
> rizika susijusia su greičiu.

Sprogusi padanga yra force majeure sunkvežimio vairuotojui, bet ne kelio 
projektuotojui

> Problema tokiems pat nefotogeniškiems, sėdintiems be dėmesio ir galvos
> ant šiknos su srautu, kuris tiesiog privalo būti tolydus ir stabiliai +
> 10-20 km/h. Taip ir norisi paklausti: o kas bus, jei sprogs padanga?
> Eilinė garmoškė? :-)

sprogusi padanga STAIGA nesustabdo automobilio, tad kentės arba gretima 
juosta, arba atitvaras.

> Spėju, kad antras kalnelis skausmingesnis po pirmojo, nes dar girgžda
> dantys...? :-)

plikė intensyviau didėja.

>> Oro užteržtumas didesnis tose vietose, kur taikomos greičio staigaus
>> mažinimo priemonės. Kažin kodėl?
>
> Pretenzijos šviesoforams? Common; tada tai apskritai eismo intensyvumo
> mieste problemos, bet ne pristabdymo prieš perėjas.

Neteisingai įrengtas kalnelis priverčia stabdyti iki 10-15 km/h ir kaip 
taysyklė, likusio greičio nelabai užtenka tam kad galinė ašis persiristų 
per kliūtį. Būtų gerai jei užtektų pristabdyti ( kaip plato atveju).

> Ribojimas prieš nereguliuojamas perėjas yra absoliučiai logiškas.
> Taškas. :-)

tada nereguliojamos perėjos yra nelogiškos. Taškas :)

> Esminis momentas — gali būti. Nesu tokių dar matęs (nes matyt ir prasmė,
> bei nauda — labai abejotina).

Pasivažinėk DE ar AT autobanuose.

> Kita vertus, mokykla tai gi ne kažkur
> anapus transcendentinio kelio, o mieste, tankiuose rajonuose, tad ir
> naktį ten potencialiai vaikšto žmonės. Kaip ir transporto eismas naktį
> atitinkamas. Čia nematau problemos.

Eismo dalyviai skiriasi. O ženklas įrengiamas pagal mažiausią galimą 
ribojimą, kuris aktualus 1/8 paros laiko.

>> Potekstė ta, kad realiai greitį riboti reikia tik ties autobusų
>> sustojimu, bet "eismo saugumo priemonių" pridėliota belenkiek. Tas pats
>
> Riboti kokį greitį? Nominalų ar realų?

Nominalus greitis ribojamas baltu ženklu.

-- 
Grammar for Time Travelers:
The term "Future Perfect" has been abandoned since it was discovered not 
to be.