2015-06-24 02:35, Laimis rašė: > auto ir nesimato, greičio ribojimo nesilaikymas (be kalnelių būtų > aiškiai blogiau). siaurinam juostas. Tai veikia ilgesnėje atkarpoje nei kalnelis. >> iš centro važiuojant, prieš tiltą. Jei neklystu, net ir po >> rekonstrukcijos išorinės dalies šaligatvis neatskirtas barjerais. >> Laukiam kol ką nors sutraiškys? > > Tai 60 km/h ir netraiškys? Va ir ribojančio ženklo pagrindimas. :-) atitvarus ten matei? Tarp priešingų krypčių sustatyti padorūs atitvarai, kurie "iš akies" galėtų sulaikyti 40t dinaminį smūgį. O į šaligatvio pusę ... > Tai nereikia painioti force majeure su įvertinama ir gerokai esmingesne > rizika susijusia su greičiu. Sprogusi padanga yra force majeure sunkvežimio vairuotojui, bet ne kelio projektuotojui > Problema tokiems pat nefotogeniškiems, sėdintiems be dėmesio ir galvos > ant šiknos su srautu, kuris tiesiog privalo būti tolydus ir stabiliai + > 10-20 km/h. Taip ir norisi paklausti: o kas bus, jei sprogs padanga? > Eilinė garmoškė? :-) sprogusi padanga STAIGA nesustabdo automobilio, tad kentės arba gretima juosta, arba atitvaras. > Spėju, kad antras kalnelis skausmingesnis po pirmojo, nes dar girgžda > dantys...? :-) plikė intensyviau didėja. >> Oro užteržtumas didesnis tose vietose, kur taikomos greičio staigaus >> mažinimo priemonės. Kažin kodėl? > > Pretenzijos šviesoforams? Common; tada tai apskritai eismo intensyvumo > mieste problemos, bet ne pristabdymo prieš perėjas. Neteisingai įrengtas kalnelis priverčia stabdyti iki 10-15 km/h ir kaip taysyklė, likusio greičio nelabai užtenka tam kad galinė ašis persiristų per kliūtį. Būtų gerai jei užtektų pristabdyti ( kaip plato atveju). > Ribojimas prieš nereguliuojamas perėjas yra absoliučiai logiškas. > Taškas. :-) tada nereguliojamos perėjos yra nelogiškos. Taškas :) > Esminis momentas — gali būti. Nesu tokių dar matęs (nes matyt ir prasmė, > bei nauda — labai abejotina). Pasivažinėk DE ar AT autobanuose. > Kita vertus, mokykla tai gi ne kažkur > anapus transcendentinio kelio, o mieste, tankiuose rajonuose, tad ir > naktį ten potencialiai vaikšto žmonės. Kaip ir transporto eismas naktį > atitinkamas. Čia nematau problemos. Eismo dalyviai skiriasi. O ženklas įrengiamas pagal mažiausią galimą ribojimą, kuris aktualus 1/8 paros laiko. >> Potekstė ta, kad realiai greitį riboti reikia tik ties autobusų >> sustojimu, bet "eismo saugumo priemonių" pridėliota belenkiek. Tas pats > > Riboti kokį greitį? Nominalų ar realų? Nominalus greitis ribojamas baltu ženklu. -- Grammar for Time Travelers: The term "Future Perfect" has been abandoned since it was discovered not to be.