bet pasyvus kalneliai nervina visus - dauguma vazineja normaliai ir kalneliai tik zhala daro. todel cia ir bande padaryt 'atranka' - kad VT nejustu poveikio, o justu kiti. aisku aktyvu kalneli padaryt daugiau $$$ kainuoja, bet efektyvumas pagal tiesiogine paskirti - milijona kartu didesnis. tas placias iskeltas perejas-kalnelius sekmingai praskrenda buduliai varydami ~80kmh ir vargo nemato. siauras status bortelis - rimtesne kliutis, jeigu teisingai valdoma, darytu tai ka turi daryt. On 06/22/2015 03:46 PM, spakainas wrote: > Šiaip kalneliai turi prasmę, bet ne tokie apžergiami, o per visą gatvės > plotį. Ir turi būt ne mažiukai, nes tie tai tik važiuoklę gadina - bet > tokie per visą perėjos plotį su lėkštais kraštais. Važiuodamas leistinu > greičiu normaliai pravažiuoji be jokių parkių, o smagiau atskridęs gali > gerai joPtelt oran ;] > > 2015.06.22 15:44, CodeC rašė: >> nu pravaziavimo kontrole nesismulkina. lauzho mashina be pretenziju :) >> manau nereiktu nei foto-radaru nei saleliu su tokiom interaktyviom >> priemonem. normaliai vaziuojanciu nenervuotu tupas asfalto kalnelis. >> rimtai skraidantys pajustu realias pasekmes pasikeite karta >> ratus/padangas/amortikus, nes tie paprasti asfalto kalneliai tai >> beprasmiai. kaip skraide taip skraido. >> >> On 06/22/2015 03:41 PM, Dainiushas wrote: >>> tai gal iš karto minosvaidžio salvė? >>> >>> >>> On 6/22/2015 3:32 PM, CodeC wrote: >>>> galima butu gudriau. greicio matuokli + valdoma toki kalneli, kuris >>>> butu >>>> tokio dydzio, kad vaziuojant 30-40 kmh viskas ok, o prie 60-80 ratus >>>> pamestum. matuoklis matuotu greiti ir vaziuojant <50kmh kliuties nebutu >>>> isviso, vaziuojant greiciau islystu pries pat masina. >>>> >>>> On 06/22/2015 03:25 PM, spakainas wrote: >>>>> :DDD "jei nenori pažeisti taisyklių" - tai jei mina +50, tai jau >>>>> pažeidžia taisykles, ir dar vienos taisyklės pažeidimas patampa >>>>> tiesiog >>>>> privalomas iš principo. >>>>> >>>>> "Viešasis transportas ir specialiųjų tarnybų mašinos jas apvažiuoja >>>>> pro >>>>> tarpą nemažindamos greičio, o lengvieji automobiliai, jei nenori >>>>> pažeisti taisyklių, per saleles turi važiuoti lėčiau." >>>>> >>>>> http://www.technologijos.lt/n/technologijos/automobiliai_ir_motociklai/S-48620/straipsnis/Kaunas-sugalvojo-kaip-tramdys-greicio-megejus >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>> >>