bet kai pestiji numusa, jis krenta is auksciau :( "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message news:mmgas6$c1b$1@trimpas.omnitel.net... > Dar galiu paminėt vieną kalniuko privalumą, apie kurį nepagalvojat - > pėstysis, eidamas kalniuku - yra aukščiau ir dėl to jis iš toliau matomas. > > 2015.06.25 10:29, spakainas rašė: >> Pasiteisino mažesnis greitis perėjoje, ko ir buvo siekta - nuo visų >> idijotų ženklais ir taisyklėm neapsiginsi. Kalniukas - aiškiausias to >> pavyzdys: perėjoj stovėt draudžiama, bet visi stovi - greitį viršyt >> draudžiama, bet kol nebuvo kalniuko - visi viršijo, dabar nebeviršija. >> Tai aš manau kad pasiteisino visais 110%. Bet žinoma, mano nuomonė tau >> absoliučiai neįdomi. >> >> 2015.06.25 10:27, KEdas rašė: >>> Pasiteisinti turi ne pagal kažkieno nuomones, o statistiškai. Čia ne >>> grožio konkursas. >>> >>> O toje perėjoje aš dažnai matau stovinčius automobilius ir laukiančius, >>> kol galės pasukti kairėn į Žukausko gatvę. Perėjoje sustoti draudžiama. >>> Tai čia „pasiteisino“ ar nelabai? >>> >>> 2015.06.25 09:57, spakainas rašė: >>>> Aš ten kasryt į darbą važiuoju - tai kai atsirado kalnelis, visi, >>>> kurie važiuoja nuo sanktyžos link ogminos - pristabdo, arba bent jau >>>> tiek nespaudžia kaip seniau. Mano nuomone tas kalnelis ten labai >>>> pasiteisino. >>>> >>>> 2015.06.24 10:09, KEdas rašė: >>>>> Esminis žodis – greitį riboti PRIEŠ perėjas, o ne jose. Kai greitis >>>>> ribojamas perėjoje, tai labai didelę vairuotojo dėmesio dalį atima >>>>> pats >>>>> kalnelio įveikimas ir mažai jo lieka pėsčiųjų stebėjimui. Bent aš tai >>>>> pastebiu Lukšio gatvėje prie RIMI, kur anksčiau buvo eilinė perėja, o >>>>> dabar patapo su plato. >>>