Dar galiu paminėt vieną kalniuko privalumą, apie kurį nepagalvojat - pėstysis, eidamas kalniuku - yra aukščiau ir dėl to jis iš toliau matomas. 2015.06.25 10:29, spakainas rašė: > Pasiteisino mažesnis greitis perėjoje, ko ir buvo siekta - nuo visų > idijotų ženklais ir taisyklėm neapsiginsi. Kalniukas - aiškiausias to > pavyzdys: perėjoj stovėt draudžiama, bet visi stovi - greitį viršyt > draudžiama, bet kol nebuvo kalniuko - visi viršijo, dabar nebeviršija. > Tai aš manau kad pasiteisino visais 110%. Bet žinoma, mano nuomonė tau > absoliučiai neįdomi. > > 2015.06.25 10:27, KEdas rašė: >> Pasiteisinti turi ne pagal kažkieno nuomones, o statistiškai. Čia ne >> grožio konkursas. >> >> O toje perėjoje aš dažnai matau stovinčius automobilius ir laukiančius, >> kol galės pasukti kairėn į Žukausko gatvę. Perėjoje sustoti draudžiama. >> Tai čia „pasiteisino“ ar nelabai? >> >> 2015.06.25 09:57, spakainas rašė: >>> Aš ten kasryt į darbą važiuoju - tai kai atsirado kalnelis, visi, >>> kurie važiuoja nuo sanktyžos link ogminos - pristabdo, arba bent jau >>> tiek nespaudžia kaip seniau. Mano nuomone tas kalnelis ten labai >>> pasiteisino. >>> >>> 2015.06.24 10:09, KEdas rašė: >>>> Esminis žodis – greitį riboti PRIEŠ perėjas, o ne jose. Kai greitis >>>> ribojamas perėjoje, tai labai didelę vairuotojo dėmesio dalį atima pats >>>> kalnelio įveikimas ir mažai jo lieka pėsčiųjų stebėjimui. Bent aš tai >>>> pastebiu Lukšio gatvėje prie RIMI, kur anksčiau buvo eilinė perėja, o >>>> dabar patapo su plato. >>