net neabejoju. visa armija tau pritarianciu surinktum. armija apsiginklavusi navigacijom, racijom ir antiradarais. kad tik neriektu pristabdyt iki leistino greicio. aisku, argumentu tokie prigalvoja daug ir ivairiu, bet esme tai tas pati - kad toks sprendimas tikrai dirbtu pagal paskirti ir butum priverstas mazint greiti. uztai kazkas turi tureti 'gerus kiausus', kad ant tokiu nepritarianciu nuomones padeti skersa ir padaryt taip kaip reikia :) On 06/22/2015 04:16 PM, Dainiushas wrote: > nžn, aš tokį pateisinu tik prieš kažkokį objektą, prieš pervažą. Bet nu > tiesiog gatvėj, tai bbd > > On 6/22/2015 4:12 PM, CodeC wrote: >> bet daro. >> >> On 06/22/2015 04:12 PM, Dainiushas wrote: >>> bet gal geriau nedaryt to, kas gaunasi tik šūdinai? >>> >>> On 6/22/2015 4:10 PM, CodeC wrote: >>>> nu tai galima butu ivairaus lygio daryt. ten kur didelis eismo >>>> intensyvumas, pestieji salia - irengti tiesiog paprasta kliuti, kuri >>>> nieko labai negadina, tiesiog suveikia jeigu virsyji greiti. >>>> kazkokiose atokiose vietose, kur megstamas virsyti greitis - irengti >>>> 'stipriau' veikiancias. >>>> p.s. net su visais fotikais ir kalneliais masinos su sveikais >>>> amortikais >>>> bet dideliu greiciu islekia i priesinga eisma, sukelia avarijas, zhudo >>>> pesciuosius. tai nieko nedaryt geriau ? >>>> >>>> On 06/22/2015 04:07 PM, Linas Petkevičius wrote: >>>>> Pilna? >>>>> >>>>> Idomu pamatyti ar tose vietose automobilis su luzusiu amortiku ar >>>>> sprogusia padanga gali islekti į priespriesine eismo juosta arba >>>>> shaligatvi. Ir turbut pagal tave de nukentejusiuju treciuju asmenu >>>>> vienareiksmiskai butu kaltas tik shoferis? >>>>> >>>>> "CodeC" wrote in message news:mm90ls$j7$2@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> kai esi suinteresuotas lygint b su p tai ir lygini. pilna analogisku >>>>> sprendimu pravaziavimo kontroles, pervazu ir panasiose vietose. >>>>> trolink su petka toliau. >>>> >>> >> >