Jeigu dviratininkai sugebėtu (būtų sugebėję laiku) vadovautis protingumo kriterijais, visų tų "naujų" dviračių įstatymų nebūtų atsiradę.. Kai atsiranda (ir nemažai) tokių kuriem normalu tamsiu paros metu miesto gatvėmis važiuoti tik su gamykliniais atšvaitais ar išvis be jų, tai tiesiog keista.. Ne tai kad jie prieš sistemą kovoja, ar šiaip "aj", bet man tai sulyginama su šokinėjimu iš trečio aukšto, nes tingi laiptais leistis.. Kiti sugeba užsimušti važiuodami dviračiu taku, nes nepamato kad reikia pasukti prieš laiptus ir dar lieka "oj kaip gaila, kokia valdžia kalta". Įvažiavęs į griovį dar ir baudą už nesaugų važiavimą motorinės t.p. vairuotojas gautu. Aš per savo važinėjimo dviračiu piką (~2005m.) buvau ant dviračio susirinkęs lempas kaip motociklui (priekis, gabaritai, posūkiai ir stopas veikiantis su stabdžiu). Nei vienas vairuotojas kreivai nežiūrėdavo kai ketvirtoje eilėje posūkį kairėn darydavau pagal šviesoforą. Kiti dviratininkai dar debilu išvadino. Nesakau, kad to reikėtu visiems - tačiau tiems kuriem dviratis buvo transporto priemonė o ne paprastas laisvalaikis - labai į naudą. On 2015.09.14 21:17, Icetom wrote: > Stebėjau būnant Berlyne kaip dviratininkų reikalai. Kas užstrigo, tai: > 99 % matytų dviračių priekyje ir gale atitinkami žibintai, stopai. > Dviratininkams išskirta tiesiog kelio dalis. Dviratininkų autobusai > nespaudžia prie krašto. Na ir pabaiga, visi mina per perėjas. Nieks > nesiveda tų dviračių (kaip ir maniau, grynai sovietinis palikimas dėl > draudimo per perėjas minti). > > > Ir turbūt kelyje minant paliksiu kaip KED'as. Filmuosiu ir pridavinėsiu > į policiją. Nes kai mini palei pat kraštą ir tau priešpriešiais koks > lavonas XC90 sumano lenkti kitą auto per ištisinę liniją ir išlenda > prieš tave, tai jau nebejuokinga...