idomiai tu traktuoji... kodel tavo manymu viena transporto priemone gali kaip jai patogu naudotis tiek transporto, tiek pesciuju privilegijom? nemanai kad vien del to ta transporto priemone kelia pavoju ir sau, ir pestiesiems, o nemalonumais grasina ir kitom tp? "Bronco" <TRINTI_bronco.mail@gmail.com> wrote in message news:mtpmsf$ul0$1@trimpas.omnitel.net... On 2015-09-21 22:12, Bronco wrote: > anęs klausi? Aš tai viską suprantu, nes esu ir auto ir vairuotojas ir > dviratininkas viename asmenyje :) p.s. kad kam nekiltų papildomų klausimų, iškart pasakysiu, jog aš neteigiu, jog dviratininkai kažkokia išskirtinė kasta, kuriems viskas galima. Aš, kaip minėjau, ne vien dviračiu važinėju, todėl susiduriu ir su visomis dviratininkų keliamomis REALIOMIS problemomis. Pvz. Lietuvoje viena didžiausių problemų yra bendras visų eismo dalyvių nekultūringumo lygis. VISŲ! Su auto labai daug žmonių laksto kaip išprotėję, be jokios pagarbos kitiems eismo dalyviams, lygiai ta pati situacija ir su dviratininkais. Ir kaip gali būti kitaip, jei tas pats kelių gaidys, grįžęs namo su auto, gal persėda ant dviračio ir jau jis vėl trasoje tik su dvirate transporto priemone. Transporto priemonės tipas juk kultūros neprideda, teisingai? Dar viena labai krentanti į akis problema - tai "lochai su dviratininkų kostiumais" važiuojamoje kelio dalyje, kai greta eina ir dviračių takas ar puikiausia šalikelė ar tuščias erdvus šaligatvis. Lochai, nes jie jokie ne sportininkai, matosi iš jo važiavimo, dviračio ir t.t., bet jis apsirengęs "krūtą" kostiumą, atsisėdęs matyt ant Gariūnuose pirkto šviežiai Olandijoje "nupūsto" dviračio ir kažką vaidindamas mina Geležinio vilko gatve važiuojama dalimi, kur auto eismas leidžiamas 80 km/h, o visi mina 100, kai greta gatvės kuo puikiausi dviračių takai nutiesti. Juk, kaip jis toks krūtas mins "lopams skirtu taku", jis, gi, kietas sportinYkas - plento karalius! :)) Neseniai vieną tokį jau sutraiškė toje gatvėje. Kita problema - chuliganizmas. Mina dviračiu per raudoną šviesą, lekia per perėja didžiuliu greičiu ir t.t. ir pan.. Ir dar viena problema - visiškas nesirūpinimas savo saugumu. Visur pasitaiko karts nuo karto pamatyt kokį vėluojantį namo ir todėl nepasiėmusį žibintų dviratininką, bet Lietuvoje tai ne išimtis, o beveik taisyklė. Ką jie sau galvoja, tai bbz. Pastoviai vakarėjant sutinku dviratininkus be jokių šviesų ir dar su tamsiais rūbais. Praktiškai, tai nedideliu greičiu gatvėmis lakstantys organų donorai :] Reziumuojant - visa tai nėra kažkokia dviratininkų ar automobilių vairuotojų problema, kurią galima kažkaip KET pagalba sutvarkyti, suteikiant vieniems papildomų teisių, o kitiems įvedant bereikalingų pareigų. Tai, kartoju, yra Lietuvos piliečių kultūros ir mentaliteto klausimas. O kultūros klausimų KET nesprendžia ir mentaliteto neištaiso...