Tema: Re: Dar apie dviratininkus
Autorius: Ignas
Data: 2015-09-22 09:35:24
idomiai tu traktuoji... kodel tavo manymu viena transporto priemone gali 
kaip jai patogu naudotis tiek transporto, tiek pesciuju privilegijom? 
nemanai kad vien del to ta transporto priemone kelia pavoju ir sau, ir 
pestiesiems, o nemalonumais grasina ir kitom tp?

"Bronco" <TRINTI_bronco.mail@gmail.com> wrote in message 
news:mtpmsf$ul0$1@trimpas.omnitel.net...
On 2015-09-21 22:12, Bronco wrote:
> anęs klausi? Aš tai viską suprantu, nes esu ir auto ir vairuotojas ir
> dviratininkas viename asmenyje :)

p.s. kad kam nekiltų papildomų klausimų, iškart pasakysiu, jog aš
neteigiu, jog dviratininkai kažkokia išskirtinė kasta, kuriems viskas
galima. Aš, kaip minėjau, ne vien dviračiu važinėju, todėl susiduriu ir
su visomis dviratininkų keliamomis REALIOMIS problemomis.

Pvz. Lietuvoje viena didžiausių problemų yra bendras visų eismo dalyvių
nekultūringumo lygis. VISŲ! Su auto labai daug žmonių laksto kaip
išprotėję, be jokios pagarbos kitiems eismo dalyviams, lygiai ta pati
situacija ir su dviratininkais. Ir kaip gali būti kitaip, jei tas pats
kelių gaidys, grįžęs namo su auto, gal persėda ant dviračio ir jau jis
vėl trasoje tik su dvirate transporto priemone. Transporto priemonės
tipas juk kultūros neprideda, teisingai?

Dar viena labai krentanti į akis problema - tai "lochai su dviratininkų
kostiumais" važiuojamoje kelio dalyje, kai greta eina ir dviračių takas
ar puikiausia šalikelė ar tuščias erdvus šaligatvis. Lochai, nes jie
jokie ne sportininkai, matosi iš jo važiavimo, dviračio ir t.t., bet jis
apsirengęs "krūtą" kostiumą, atsisėdęs matyt ant Gariūnuose pirkto
šviežiai Olandijoje "nupūsto" dviračio ir kažką vaidindamas mina
Geležinio vilko gatve važiuojama dalimi, kur auto eismas leidžiamas 80
km/h, o visi mina 100, kai greta gatvės kuo puikiausi dviračių takai
nutiesti. Juk, kaip jis toks krūtas mins "lopams skirtu taku", jis, gi,
kietas sportinYkas - plento karalius! :)) Neseniai vieną tokį jau
sutraiškė toje gatvėje.

Kita problema - chuliganizmas. Mina dviračiu per raudoną šviesą, lekia
per perėja didžiuliu greičiu ir t.t. ir pan..

Ir dar viena problema - visiškas nesirūpinimas savo saugumu. Visur
pasitaiko karts nuo karto pamatyt kokį vėluojantį namo ir todėl
nepasiėmusį žibintų dviratininką, bet Lietuvoje tai ne išimtis, o beveik
taisyklė. Ką jie sau galvoja, tai bbz. Pastoviai vakarėjant sutinku
dviratininkus be jokių šviesų ir dar su tamsiais rūbais. Praktiškai, tai
nedideliu greičiu gatvėmis lakstantys organų donorai :]

Reziumuojant - visa tai nėra kažkokia dviratininkų ar automobilių
vairuotojų problema, kurią galima kažkaip KET pagalba sutvarkyti,
suteikiant vieniems papildomų teisių, o kitiems įvedant bereikalingų
pareigų. Tai, kartoju, yra Lietuvos piliečių kultūros ir mentaliteto
klausimas. O kultūros klausimų KET nesprendžia ir mentaliteto neištaiso...