2015.09.14 21:49, cD-r0m rašė: > Tai čia gana akivaizdu.. Įdomu kiek mirtinų ir rimtai žalojančių > avarijų kaltininkų procentaliai (!) yra tarp dviratininkų ir motorinių > vairuotojų. > Palygink pats: http://www.lakd.lt/lt.php/eismo_saugumas/eismo_ivykiu_statistika/27#content_413 > Bet šiaip sakyčiau dviratininkų masei trūksta edukacijos (ypač tiems > kurie neturi vairuotojo teisių) kaip jie atrodo aplinkiniams darydami > vienokius ar kitokius veiksmus. Ir atsakomybės baimės, kurią turi > daugmaž visi vairuotojai - pagaus girtą, vaikščiosi pėščias kelis > mėnesius. Pasakyk taip dviratininkui, tai pražvengs likusį vakarą :) Šneki – dainuoji. Piko metu 5% automobilių vairuotojų važiuoja girti. T.y. kas dvidešimtas. > Ir sukėlęs avarinę situaciją gali kur kas lengviau numint ir pranykt > "aj aš gi tik dviratininkas", ne faktas, bet tikėjimas kad taip yra > daro savo. Faktas, nes policija sėdi po papuvusiais lapais ir nesiima jokių veiksmų. Tame tarpe ir vetuodama dar griežtesnių įstatymų priėmimą. Tam cirkui jau 7 metus vadovauja nepamainomasis Aliksandravičius. KET mano pasiūlytų (ir priimtų) pakeitimų yra daugiau nei kelių policijos vado. Tai ką nors sako apie jų „darbą“? > > > On 2015.09.14 21:39, monaxas wrote: >> Nenoriu plieksti fleimo, bet tarp dviratastų tikrai daxuja >> nesusipratusių besmegenių. Ir MKN, gerokai daugiau ne tik procentalia >> išraiška, bet ir skaitine, lyginant su šoferiais. >> >> "Icetom" <kkk@kkk.lt> wrote in message >> news:mt742v$at2$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Jeigu dviratininkai sugebėtu (būtų sugebėję laiku) vadovautis >>>> protingumo >>>> kriterijais, visų tų "naujų" dviračių įstatymų nebūtų atsiradę.. >>> >>> Padarytų Policija prevencinius reidus ir pan., ir viskas ok būtų su >>> atšvaitų >>> ir pan. naudojimu ant dviračio. >