Tema: Re: Dar apie dviratininkus
Autorius: Ignas
Data: 2015-09-22 15:42:24
ir visiskai nera logikos dviratininku nesaugu elgesi kelyje ir neatiduma 
permest ant "padidinto pavojingumo priemonės" vairuotoju peciu, tokiu budu 
dar ir skatinant "silpnuosius" but maziau atsargesniais gatveje (gi 
"padidinto pavojingumo priemonės" vairuotojas apie viska pagalvos)...


"Bronco" <TRINTI_bronco.mail@gmail.com> wrote in message 
news:mtrai0$iff$1@trimpas.omnitel.net...
On 2015-09-22 10:05, Vytenis P. wrote:
> Nesu KET istorijos ir jos vystymosi raidos žinovas, bet kiek pamenu,
> tai draudimas važiuoti per perėją ir atsirado būtent dėl to, kad
> dviratininkai lakstė per perėjas nei atsargiai, nei nedideliu greičiu

Iš esmės, nėra jokio skirtumo kodėl teisės norminiuose aktuose atsiranda
vienos ar kitos "negyvos teisės" normos. Akivaizdu, jog problema ne
tame, kodėl ta nesąmonė atsirado, o kaip ją sutvarkyti. Nes negyvos
teisės normos visiškai nieko nekeičia toje sferoje, kurioje jos bando
įvesti reguliavimą. Ką jau ir patys matome, nes dviratininkai kaip
lakstė, taip laksto, taip ir lakstys per perėjas.

O jau kažkas čia rašė, jog net ir Švedijoje jos nesilaikoma... Ar dar
nepakanka įrodymų? Anyway, jei kažkas nesuprato mano argumentų ir
pavyzdžių, tai nesuprato ir nesupras, aiškiau jau parašyti vis tiek
nesugebėsiu.