On 2015-09-21 16:06, Nerijus wrote: > Siaip tai KET problemu "paliubomu" neturi. Problemos tik vairuotojams, > kai toki "nesamoninga" zhmogu nukalsi ant perejos. Vat tada klausimas is > kyla, kiek dabar ta vargsga vaoiruotija "pratrauksim". Per visus galus > ar ne tik bishky. > Kad vairuotojams "būtų patogu" dviratininkus negalima versti vykdyti neracionalių veiksmų. Ir atvirkščiai. Pvz. dviratininkams būtų patogų, jei KET lieptų vairuotojams sustoti prieš kiekvieną pėsčiųjų perėją kaip prie STOP ženklo. O kodėl ne? Teisingai, nes tai būtų kvaila, neracionalu ir mieste kur nors laiku nuvažiuoti su auto būtų nebeįmanoma. Lygiai tas pats ir su dviračiu. Šiuolaikinio miesto koncepcijose yra numatyta mažinti automobilių eismą ir kuo daugiau žmonių perkelti į viešąjį transportą ir ant dviračių, o tai neįmanoma, jei dviračius žmonės naudos vien savaitgaliais pasivažinėjimui po parką. Dviratis - tai transporto priemonė, o ne tik sporto inventorius. Todėl kol nebus žmoniškų sąlygų dviračiams, tol kentėsim mes visi kartu, tame tarpe ir auto vairuotojai, nes jei kokių 30% žmonių 2/3 metų laiko į darbus važiuotų dviračiais, tai mieste ir kamščių problema būtų išspręsta. O nustatydami tokias kvailas taisykles (privalomas nulipimas nuo dviračio ties kiekviena perėja), mes procesą veikiau pasukam atgal. Manau, dauguma dviratininkų patvirtins, jog jei jį kas priverstų griežtai laikytis šitos taisyklės, tai jis greičiau persės atgal į auto, nei užsiims mazochizmu ties kiekviena perėja :) > Negi taip sunku suprasti elementarius dalykus? Manęs klausi? Aš tai viską suprantu, nes esu ir auto ir vairuotojas ir dviratininkas viename asmenyje :)