Dviratininkams, kad jis ne pėstysis, daeina. Bet kad kitos transporto priemonės irgi ne pėstieji, kurių inercija dar daugkart didesnė už dviratininkų, tai niekaip :) > Kad dviratininkas nėra pėstysis. Tai transporto priemonė, ir jos greitis nuo pėsčiojo greičio > skiriasi daugiau kartų nei nuo automobilio. Kalbu apie miestą. > Tad ir projektuoti reikėtų ne kaip pėstiesiems, kurie bet kada gali staigiai sustoti, o > įsibėgėjimas ar kliūčių apėjimas jiems irgi ne problema. > > 2015.09.15 11:28, E.D rašė: >> Kuom ne? >> >> >> Invertuota panda <fake@fakeemail.com> Wrote in message: >>> On Tue, 15 Sep 2015 07:35:01 +0200, "E.D" <bus@kai.reikes> wrote: >>>> Tai su tuo dviratininku nenumaldomu manjakiniu noru vaziuot per >>>> pesciuju perejas irgi galima gyvent. Pvz. taip, kaip padare >>>> estai. Pas juos dviraciu per pereja vaziuoti galima, bet >>>> dviratininkas VAZIUODAMAS per pesciuju pereja, skirtingai nuo >>>> einancio pesciojo, neturi pirmumo teises pries keliu >>>> vaziuojancias transporto priemones. T.y. jo praleisti >>>> neprivaloma. (Gal ir vokieciai kazka tokio turi?). >>>> MKN puikus sprendimas. >>> Kuom jis puikus? >>> >> >> ----Android NewsGroup Reader---- >> http://usenet.sinaapp.com/ >