siaip invalido vezimelis, koks jis bebutu, isskirtas KET'e ir neigaliam islipt perejoj nereikia, be to sunkiai rasi vezimeli su isvystomais dviracio greiciais (del ko jie ir pavojingi pesciuju perejose). pats vaziuodamas dviraciu irgi nenulipu nuo jo perejose, bet arba vaziuoju pesciuju greiciu, arba 100% isitikinu saugumu, kirsdamas gatve. KET'e daug tokio perteklinio saugumo yra, ziurint saugaus eismo dalyvio akimis, bet realybej daznai matom, kad ne be reikalo. ta donkichoto svajone lengvai ispildoma: pradetu baust (uztektu net ir baudos simbolines), pasikeistu ir dviratastu elgesys. "Bronco" <TRINTI_bronco.mail@gmail.com> wrote in message news:mtr9kp$hq5$1@trimpas.omnitel.net... On 2015-09-22 09:35, Ignas wrote: > kodel tavo manymu viena transporto priemone gali > kaip jai patogu naudotis tiek transporto, tiek pesciuju privilegijom? Automobilis yra padidinto pavojingumo priemonė, dviratis - ne. Invalido vežimėlis su varikliuku irgi yra pagalbinė transporto priemonė, tavo manymu, jie irgi negali važiuoti per pėsčiųjų perėją, o turi išlipti ir pereiti pėstute? Spėju, va būtent šitie su džiaugsmu tai atliktų, jei tik galėtų. > nemanai kad vien del to ta transporto priemone kelia pavoju ir sau, ir > pestiesiems, o nemalonumais grasina ir kitom tp? Dviratininkas mindamas jam skirta pėsčiųjų perėjos juosta negrasina niekam, o tai kad tų juostų Lietuvoje nėra ir nenusimato, nes sugalvota nesąmonė dėl nulipimo nuo dviračio, todėl jie ir mina belekaip per perėjas. Gali piktintis, gali rašyti skundus, bet patikėk, kitaip nebus. Aš virš 10 metų dviratį naudoju ir kaip transporto priemonę ir aš puikiai žinau, jog priversti dviratininkus nulipti nuo dviračio ties kiekviena pėsčiųjų perėja yra Don Kichoto verta svajonė.