On 09/23/2011 04:57 PM, Dainiushas wrote: > >>> nu tai sakau, klausimas anst kiek gyvas akumas :) >> >> naujas, idealus, pilnai pakrautas. servise net savo dejo, galvojo kad >> mano blogas - vos kompresija pamatavo. >> > > a nu tai čia jau visai pizdiec sugedo, būna taip ir su benzais :) ka reiskia visai? jis sukasi. benza vestu ir uzvestu. nieko nei pastebetum nei rupintumeis, nes tiesiog nebutu bedos. > >>> >>>> > >> >> nu as pries tai vazinejau su dar senesniu benzu, beje irgi bmw. kapota >> buvau atidares tik tepalu ipilt. akumas buvo senas prie mirties ribos, >> filtra oro keiciau gal kas koki 30kkm ir t.t. zodziu prieziuros nulis >> variklio atzvilgiu. vaziavo be menkiausiu > > ir kiek taip nuvažiavai? > Beje, o kaip su probe važiavosi? :) apie 60kkm su tuo bmw. po 20kkm per metus. beje dabar nusipirkes dyzeli nuvaziuoju per puse beveik maziau, net nzn kodel. o ka probe? variklis buvo be priekaistu. vienintele beda turejo, kad neveike peciukas, del ko praktiskai ir pardaviau ja. o poto gailejausi. vaziavo super, nepaisant kelto slegio. > >> pripazink, kad argumentai is serijos 'man veikia' arba 'man neveikia' >> nelabai kaip siejasi su bendra situacija. >> > > nu tavo argumentai irgi iš vienetinio atvejo. Beje, va dar truputį ir > būsiu su dyzeliais puse milijono nuvažiavęs. Variklių kažkaip kaip ir > neremontavau... mano argumentai daugiau is pamastymu. nevertinu nei vieno atvejo konkreciai. kai labai nori, aisku gali paneigt daug ka. bet as nematau prasmes neigti, kad dyzeliai labiau jautrus starterio, akumo, kuro visos sistemos buklei. biski kas ir pize - nesiveda, gesta ir panasiai. beje, neneigiu ir kai kuriu benzo silnuju pusiu, kuriu tikriausiai silpniausia tai aukstos itampos dalis. babina ir laidai. daugeliu atveju pakeiti ir pamirsti, ka jau dariau dviems masinoms. > >>> >>>>