kažkur lyg girdėjau, bet kiek tiesos nežinau, bet prie didesnių ridų, nuo 200-300k irgi lankstosi. On 09/26/2011 02:22 PM, [mikro] wrote: > hmm, o tie purkstukai lenkiasi kaip kokiems 2.0 vw PD varikliams? nes > jei nesilanksto, tai px kiek ten jie kastuoja;) > > > "spakainas" wrote in message news:j5pjat$8ab$1@trimpas.omnitel.net... > > D-cat'as važiuoja gan smagiai (visgi 400 nm ir 130 kw, pusantros tonos), > bet viskas jam kainuoja brangiau. Pradedant tuo, kad stabdžių diskai bei > ratlankiai eina kitokie, tai dar vbs'as sakė kad ir purkštukai taip 4x > pakainuoja lyginant nuo paprasto d4d. Plius nelaukiamas malonumas paties > filtro keitimas (~3-4 klt), kuris normaliai atlaiko ~200k. Pats filtras > labai jautrus kurui, reik pilt normalų be sieros, apie visokius > baltarusiškus reik pamiršt. Tepalas vėlgi brangesnis... Kuro sąnaudos > kiek didesnės 6-10 (kita vertus, fizikos neapgausi). > Apskritai man susidarė toks įspūdis, kad d-cat'ą reik labiau mylėt ir > prižiūrėt, tada ir tos didesnės eksploatacijos išlaidos kažkaip px. > Kolega dabar kaip tik nusipirkęs avensį II 2007 2.0 d4d. Tai toks pirmas > įspūdis, kad visa pakaba kiek minkštesnė ir labiau "plaukiojanti". > D-cat'as ant kelio lyg ir stabiliau stovi. Bet čia labai subjektyviai > man taip susirodė. > >> a beje, ne I tema, sakai kad su d-cat'u vazineji, tai gal domejaisi, >> kurie cia naujuju toyotu varikliai teisingesni, d4d ar d-cat? kuom jie >> skiriasi? I kuri reiktu ziuret? bo cia viena firma avensiu nauja jamt >> nori.. ir beroc kad ir toki ir toki galima rinktis.. >