On 09/26/2011 05:53 PM, aspats wrote: > On 09/23/2011 07:33 PM, CodeC wrote: >> On 09/23/2011 06:29 PM, Dainiushas wrote: >>> Kas jau buvo tai A4? Ar pumpaduzė dvilitrė? >> >> vat kiek litru tiksliai nzn. 'buvo' tai praktiskai nuo A iki Z kas gali >> variklyje sugest. galva, voztuvai su lizdais, purkstukai, starteris, >> generatorius, smagratis, cia tik tai ka ant greicio prisiminiau. po >> kapitalkes ir tai dar ne galas. masinai is akies kokie 5 metai, gal >> biski daugiau, nenuvaziavus tikrai nei puses, gal nei trecdalio kiek pvz >> mano volvas nuriedejes. liudniausia, kad tokiu nelabai kas nori >> remontuot. siandien Auturoj irgi ta pati pasake. >> nepelninga, neapsimoka, todel net neuzsiimam taisyt. cia apie >> purkstukus. beje, tai ne pirma tokia panasi istorija. > > Jeigu tu cia apie Rolkio A4 sneki. tai ten 1.9 ir 2001 metu. ir > nuvaziavus >350Kkm apie ta pacia. o rida is kur? pas mane ant volvo kai pirkau tai irgi 180kkm buvo :) dyzelistu, kurie tokius variklius tvarko nuo tada kai jie atsirado, apytiksli duota rida 'tikrai virs 0.5 mln.'. beje pagal vaira ir variklio pagalves ir pats panasiai galvojau. p.s. pazystami? > >> >>> >>> >>> On 09/23/2011 05:44 PM, CodeC wrote: >>>> On 09/23/2011 05:40 PM, Dainiushas wrote: >>>>> ai beje pažiūrėk tuo labiau į naujus benzininius variklius, kur turbos >>>>> šmurbos ir ne po vieną, elektronika ant visų kampų etc, vos ne tie >>>>> patys >>>>> aukšto slėgio kuro siurbliai, purkštukai ir taip toliau. Ten išvis >>>>> pizdiec. >>>> >>>> o dyzeliu dalbajobisku nera, ane? vat is pasones istorija su a4 pumpe >>>> duse varikliu. jei trumpai - tai absoliutus 'nu i nx'. kad iki tokio >>>> lygio tai tikrai negalvojau. >>> >> >