Tai viskas ok, retsykiais išvažiavus į užmiestį pradega ir vėl viskas normaliai. T.y. pas psa yr spec skystis, kurio įpurškia kompas, kai slėgių skirtumas peržengia ribas. Čia vadinamas "šlapio" tipo dalelių filtras. Pas tajotas "sauso" tipo - elementariai stovi penktas purkštukas, kuris įpurškia kuro prieš filtrą ir taip užkelia filtro temperatūrą (~800 laipsnių, jei neklystu), tada apnašos pradega ir vėl viskas kaip ir ok. Tik tuo momentu kai įpurškinėja dyzelio, nukrenta trauka ir iš paskos rusvai gelsvų dūmų stulpas, jei gerai gazuoji ;] Šiaip kiek supratau, tai pagrindinis peilis šitiem filtram yra daug sieros turintis kuras. Kažkada teko užmatyt europos žemėlapį su sąlyginiu žymėjimu, kur kuras zjb o kur su siera. Tai normalus kuras tik skandinavijoj ir vakaruose, pradedant Vokietija. Aišku tas žemėlapis ten eilės metų senumo, gal dabar situacija kitokia, nežinau. Bet man pradėjus piltis statoile (jie atseit iš skandinavijos dyzelį veža) pasibaigė bajeriai su dažnu filtro "pravalymu". Dar mačiau kažkur užsienyj reklamą, kad tuos filtrus išimtus išdegina spec krosnyse, ale toks kaip ir restauravimas gaunasi. Bbž kiek veiksminga ir kada ant Lietuvos tas atsiras. Pas mus kadangi ekologija paskutinėj vietoj visiems, tai kur kas paprasčiau iškastruot nei keist ar restauruot. > Gal prieš 3-4 metus vieno autorizuoto serviso vadovas pasakojo, kad tie > d-cat, dpf ir pan. greičiau užsilenkia tada, jei dažnai važinėjama > trumpais atstumais ir pan. Ten tipo nespėja tada pasiekti tas filtras > atitinkamos darbinės temperatūros dalelių sudeginimui. Ko pasėkoje po > truputį užsikiša jomis. Gal dabar pagerėjo ši "technologija"?