nejaudina kiek rodo.. :)) bet, kad dyzeliui nereikia is 6 i 4 kist.. kad imt greiti lenkimui:) "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:j5t03a$gsg$2@trimpas.omnitel.net... >o kodėl tave taip jaudina kiek ten apsukų sukasi tas variklis? > > On 09/27/2011 07:47 PM, Pi. wrote: >> as tai suprantu, kad tai skirtingi vaziavimo rezimai.. su dyzeliuku >> vaziuoji 2.5 t.apsuku.. duodi gazo ir vaziuoja.. bendzui reikia 4t. >> apsuku.. tada pradeda vaziuot.. tai nereiskia, kad smaugi.. bet... man >> mieliau dyzelius:) >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:j5suhs$fht$3@trimpas.omnitel.net... >>> ką tu vadini benzininio variklio smaugimu? :) >>> >>> >>> On 09/27/2011 03:55 PM, spakainas wrote: >>>> Turėjau trilitrinį V6 benzą atmosferinį, dabar keturcilindris dyzelis. >>>> Nu vibracijos pas dyzelį daugiau, dėl to nesiginčysiu. Bet atmosferinio >>>> variklio nebenoriu, Kitas būtinai bus su turba. Man kaifas važiuot kai >>>> nereik variklio gręžt, o jis pats traukia, čia dyzelio pliusas. >>>> Žinoma galima ir benzą turbininį, bet sąnaudos vistiek nedžiuginančios >>>> lyginant su dyzeliu. >>>> >>>>> nu ble :) tai gal lygini namini nauja dyzeli su darbiniu suvargusiu >>>>> benzu praeito tukstantmecio? gal nepradekim fleimo apie tai. >>>>> pravaziuok >>>>> su analogiskais dviem auto benzu ir dyzeliu ir suprasi. >>> >> >