na, tau vairuot juodas darbas, kažkam gal malonumas. On 09/26/2011 11:53 AM, CodeC wrote: > On 09/26/2011 11:35 AM, spakainas wrote: >> >> >> Nu tai viskas aišku ir suprantama - nx tau dyzelis jei kartą per pusmetį >> kurą į jį pili, kad spėja užšalt? Jauti kad čia tavo problema, o ne auto? > > tai viskas ok, mes cia gi tam ir rasinejam, kad zmogu atkalbet nuo > dyzelio pirkimo, jei ruosias pravaziuot tiek, kiek vidutinis vairuotojas > nuvaziuoja (10-15kkm). as man rodos niekur nerasiau, kad dyzeliai blogos > masinos. gincyjames tik tam, kad cia yra teigianciu, kad apsimoka dyzeli > pirk nes ant kuro per metus 'sutaupysi' 500 Lt. > tie kurie sutaupo po 5klt ir daugiau net neklausia ir nesigincyja, nes > ir taip viskas aisku. > beje, kadangi pirmam autoriaus poste buvo klausimas ir apie dujas, tai > reikia ir jas pakritikuot. tiksliau parasyt, kad tai isvis yra > nesusipratimas, bandymas padaryt gudriau nei gamintojas padare, bandymas > isdarkant masina per kazkiek metu prasisukti ant 'nulio', skaiciuojant > 'per kiek atsipirks iranga'. vietoj to, kad nusipirkus normalia masina, > komfortiskai ja naudotis pagal paskirti. o jei reik vaziuot daug, tada > taip - reik pirkt tvarkinga dyzeli. > as pvz isvis manau, kad dyzelines turetu dauguma atveju buti tik > valdiskos masinos, naudojamos darbo tikslais, vaziuojancios daug, kur > prioritetas ekonomijai, o ne komfortui. asmeniniais tikslais > nuvaziuojami atstumai yra juokingi, kad pirkt dyzeli. o gal kas apsvies, > kur, kodel ir kiek reik vazinet, kad per metus pravaziuot 40-50kkm? as > kai vazinejau tikrai daug, kasdien i darba po 30km, po darbo bilenkur ir > savaitgali praktiskai kiekviena po kaimus, juras ir pan, per metus > sunkiai pasiekdavau 20kkm. jei gyvenimas vercia i darba vazinet atstumus > simtais kilometru, tai jau nebe labai asmeniniai tikslai. as sitoj > vietoj galvociau ne kaip ekonomiskesni traktoriuka nusipirkt, o kaip > situacija is esmes pakeist, gaut valdiska auto arba pakeist darba. nes > tiek vairuot gaunasi jau kaip ir antras juodas darbas:)