On 09/26/2011 11:35 AM, spakainas wrote: > > > Nu tai viskas aišku ir suprantama - nx tau dyzelis jei kartą per pusmetį > kurą į jį pili, kad spėja užšalt? Jauti kad čia tavo problema, o ne auto? tai viskas ok, mes cia gi tam ir rasinejam, kad zmogu atkalbet nuo dyzelio pirkimo, jei ruosias pravaziuot tiek, kiek vidutinis vairuotojas nuvaziuoja (10-15kkm). as man rodos niekur nerasiau, kad dyzeliai blogos masinos. gincyjames tik tam, kad cia yra teigianciu, kad apsimoka dyzeli pirk nes ant kuro per metus 'sutaupysi' 500 Lt. tie kurie sutaupo po 5klt ir daugiau net neklausia ir nesigincyja, nes ir taip viskas aisku. beje, kadangi pirmam autoriaus poste buvo klausimas ir apie dujas, tai reikia ir jas pakritikuot. tiksliau parasyt, kad tai isvis yra nesusipratimas, bandymas padaryt gudriau nei gamintojas padare, bandymas isdarkant masina per kazkiek metu prasisukti ant 'nulio', skaiciuojant 'per kiek atsipirks iranga'. vietoj to, kad nusipirkus normalia masina, komfortiskai ja naudotis pagal paskirti. o jei reik vaziuot daug, tada taip - reik pirkt tvarkinga dyzeli. as pvz isvis manau, kad dyzelines turetu dauguma atveju buti tik valdiskos masinos, naudojamos darbo tikslais, vaziuojancios daug, kur prioritetas ekonomijai, o ne komfortui. asmeniniais tikslais nuvaziuojami atstumai yra juokingi, kad pirkt dyzeli. o gal kas apsvies, kur, kodel ir kiek reik vazinet, kad per metus pravaziuot 40-50kkm? as kai vazinejau tikrai daug, kasdien i darba po 30km, po darbo bilenkur ir savaitgali praktiskai kiekviena po kaimus, juras ir pan, per metus sunkiai pasiekdavau 20kkm. jei gyvenimas vercia i darba vazinet atstumus simtais kilometru, tai jau nebe labai asmeniniai tikslai. as sitoj vietoj galvociau ne kaip ekonomiskesni traktoriuka nusipirkt, o kaip situacija is esmes pakeist, gaut valdiska auto arba pakeist darba. nes tiek vairuot gaunasi jau kaip ir antras juodas darbas:)