ok, nes diskusija mano prasidejo nuo to, kad bendzas daugiau komforto,,:) "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:j5t0om$hh7$1@trimpas.omnitel.net... > nžn, komforte aš nespecialistas. > > On 09/27/2011 08:18 PM, Pi. wrote: >> + o! tai kame bendzo komfortas? >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:j5t06i$gsg$4@trimpas.omnitel.net... >>> čia tu neteisus. taip būna kai tam dyzely jau kažkas netvarkoj. >>> >>> Ai beje, šian važiavom su pačipuotų 530d. Nxnxnx kaip jis valit :) >>> >>> On 09/27/2011 07:48 PM, CodeC wrote: >>>> On 09/27/2011 07:44 PM, Dainiushas wrote: >>>>> ką tu vadini benzininio variklio smaugimu? :) >>>> >>>> nu kai vos paspaudi ta V6 ir galas su 225 gumom jau nesasi, tik spek >>>> gaudyt :) o dyzeli tai zinai, reik paspaust, palaukt, ir poto kazkada >>>> jis po biski kriuksedamas jau pradeda 'valint' :) cia aisku >>>> hiperbolizuoju, bet esme tai tokia. >>>> >>>>> >>>>> >>>>> On 09/27/2011 03:55 PM, spakainas wrote: >>>>>> Turėjau trilitrinį V6 benzą atmosferinį, dabar keturcilindris >>>>>> dyzelis. >>>>>> Nu vibracijos pas dyzelį daugiau, dėl to nesiginčysiu. Bet >>>>>> atmosferinio >>>>>> variklio nebenoriu, Kitas būtinai bus su turba. Man kaifas važiuot >>>>>> kai >>>>>> nereik variklio gręžt, o jis pats traukia, čia dyzelio pliusas. >>>>>> Žinoma galima ir benzą turbininį, bet sąnaudos vistiek >>>>>> nedžiuginančios >>>>>> lyginant su dyzeliu. >>>>>> >>>>>>> nu ble :) tai gal lygini namini nauja dyzeli su darbiniu suvargusiu >>>>>>> benzu praeito tukstantmecio? gal nepradekim fleimo apie tai. >>>>>>> pravaziuok >>>>>>> su analogiskais dviem auto benzu ir dyzeliu ir suprasi. >>>>> >>>> >>> >> >