On 09/23/2011 05:00 PM, Dainiushas wrote: > davai pavardink dyzelius su lambda zondais. Nekalbant jau kada > dagyvensim iki tokių pirkimo. tikrai pas mano 2.5 TDI nera lambdos? neduosiu nieko nukirsti, bet vakare pasiziuresiu. > Beje, o tu pagal kelias istorijas darai globalias išvadas? Pagal vieną > ubytą Volvą? kuom jinai ubyta? kad stateris pavargo? speju tiek kiek jinai nuvaziavus kitos ir puse nenuvaziuoja be kapitalkes. kompresija po 29 visur, siurblys ir purkstukai pukios bukles. siandien visa tai papasakojo uz 200 Lt. tai nelabai supratau ka tu vadini ubyta. ka tada apie savo bmw manai?:) > > Tarp kitko, apie starterius. Ne visai čia dyzelių problema, gal daugiau > optimizavimai visokie. Audi pardaviau su 510kkm, apie starterį žinojau > tik tiek, kad jis kažkur ten yra. Toks dyyyyydelis ir metalinis. Pasato > taip pusantro karto mažesnis... o tu pats nepastebi, kad kazkodel bandai paneigt paprasta ir elementaria tiesa, nelendant i pasalinius dalykus - dyzeliui starteris ir akumas turi buti praktiskai idealus. kad tai kainuoja - faktas. benzui tiek akumas tiek starteris gali buti, sakykim, zemiau idealios bukles, ir tai masina naudotis netrugdo, kol bukle netampa kritiska. tai lyginant, benzo atveju galima tureti mazesne islaidas, kartais netgi gerokai. daugiau cia nieko ir nebandau pasakyt. > > >>> >>> aga, lambda zondai, visa aukštos įtampos huinia etc. Gal davai >>> nepradedam, turiu aš panašaus amžiaus benzą ir dyzelį >> >> babina minejau, o lambda zonda turi ir dyzelis. apie kokia dar xuinia >> kalbi? nereikia globaliai visko vertint pagal savo vienos auto istorija. >> >>> >>>>