nu tai gal nuo auto modifikacijos priklauso, bet ant to pacio bolido uzmovus kita ratu diametra radiusas lieka tas pats. auto pati nesiadaptuos staiga ratu dydziui pasikeitus;) 2011.09.26 13:20, kaiser rašė: > Aš labai į šitą klausimą nesigilinau, bet bent jau Volvo, priklausomai > nuo su kokiais ratais išrieda iš gamyklos auto, yra skirtingi posūkio > kampo ribotuvai ar kažkas tokio. Tad S60 su R16 apsisukimo spindulys yra > 11.6 m., o su R15 - 10.8. Gali pasitikrinti autoweek.nl. > > ___ > kaiser > > > 2011.09.26 11:54, Herkus rašė: >> Kas cia per geometrijos formule? Rato diametras neitakoja sukimosi >> spindulio, jei vairo susukimo kampas tas pats!!! Intertiskuma - taip, >> tai nebent jei greit apsisukineji radiusas gali siek tiek padideti. >> Letai vaziuojant itakos nebus. Taip, kad parkuojantis ar tu su 15" ar >> su 16" tas pats pimpalas. >> >> >> >> 2011.09.26 09:51, kaiser rašė: >>> Iš kur gali būti lengvesnis apsisukimas su didesniu spinduliu? Gal tas >>> S60 buvo su 16" ratais, o ne 15" prie kurių yra tie 10,8m. Su 16" ratais >>> bus 11,6m. >>> >>> ___ >>> kaiser >>> >>> >>> 2011.09.26 08:35, Gedas rašė: >>>> Klausimas ar visi vienodai matuoja tuos spindulius, Peugeot 406 su >>>> ~11.1 m >>>> spinduliu daug lengviau visur apsisukdavau nei su S60 (10.8). Ta pati >>>> pastebejom ir su C5. >>>> >>>> >>