nu žinok, dyzelių irgi "normalių" yra, ypač už eR'o kainą :) On 09/26/2011 09:43 PM, CodeC wrote: > On 09/26/2011 09:35 PM, Dainiushas wrote: >> nu kad ne, dyzelis be turbos yra tiesiog beviltiškas. Pats primesk, 2ltr >> ir 50kW. Kai benzas atmosferikas taip ~100kW. Gi turbodyzelis ir >> atmosferikas benzas yra labai panašaus galios lygio. > > nu, kad taip. as dabar kalbu ne apie tai 'kodel i R'a idejo turbina' o > apie pati principa - turbina pakelia variklio galinguma, nepriklausomai > nuo degalu tipo. tik benzo atveju jis ir taip be turbinos panasus kaip > dyzelio su turbina. dadejus benzui turbo, jau gaunasi kazkiek 'sport' > variantas. bet pati variklio konstrukcija, veikimo principas, galingumo > kreives panasios tiek turbodyzelio, tiek turbo benzo, tik tiek kad benzo > tos kreives gerokai auksciau :) o cia kazkas bando irodyt, kad dyzelis > vaziuoja geriau ir maloniau uz benza. tiesiog lygina skirtingas masinas > ir panasu, kad su normaliu benzu net vaziaves nera.