On 09/26/2011 09:35 PM, Dainiushas wrote: > nu kad ne, dyzelis be turbos yra tiesiog beviltiškas. Pats primesk, 2ltr > ir 50kW. Kai benzas atmosferikas taip ~100kW. Gi turbodyzelis ir > atmosferikas benzas yra labai panašaus galios lygio. nu, kad taip. as dabar kalbu ne apie tai 'kodel i R'a idejo turbina' o apie pati principa - turbina pakelia variklio galinguma, nepriklausomai nuo degalu tipo. tik benzo atveju jis ir taip be turbinos panasus kaip dyzelio su turbina. dadejus benzui turbo, jau gaunasi kazkiek 'sport' variantas. bet pati variklio konstrukcija, veikimo principas, galingumo kreives panasios tiek turbodyzelio, tiek turbo benzo, tik tiek kad benzo tos kreives gerokai auksciau :) o cia kazkas bando irodyt, kad dyzelis vaziuoja geriau ir maloniau uz benza. tiesiog lygina skirtingas masinas ir panasu, kad su normaliu benzu net vaziaves nera.