zmogau.. paziurek ant bendzo max galia prie kokiu sukiu buna.. jei vaziuoji su automatu.. tai nepajunti/nesupranti, kad persimete dviem pavarom zemyn ir apsuko ant redline.. o beja.. dyzelius as tau rasiau irgi zolepjovinius.. 1.3 , 1.7 ir ka?? nelyginau 3 litru varikliu su 1.5 "CodeC" <a@b.c> wrote in message news:j5susu$fva$1@trimpas.omnitel.net... > On 09/27/2011 07:47 PM, Pi. wrote: >> as tai suprantu, kad tai skirtingi vaziavimo rezimai.. su dyzeliuku >> vaziuoji 2.5 t.apsuku.. duodi gazo ir vaziuoja.. bendzui reikia 4t. >> apsuku.. tada pradeda vaziuot.. tai nereiskia, kad smaugi.. bet... man >> mieliau dyzelius:) > > zmogau, ne visi benzai apsiriboja 1.5 L zoliapjovem. ryskiai su normalia > masina nesi vaziaves. > >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:j5suhs$fht$3@trimpas.omnitel.net... >>> ką tu vadini benzininio variklio smaugimu? :) >>> >>> >>> On 09/27/2011 03:55 PM, spakainas wrote: >>>> Turėjau trilitrinį V6 benzą atmosferinį, dabar keturcilindris dyzelis. >>>> Nu vibracijos pas dyzelį daugiau, dėl to nesiginčysiu. Bet atmosferinio >>>> variklio nebenoriu, Kitas būtinai bus su turba. Man kaifas važiuot kai >>>> nereik variklio gręžt, o jis pats traukia, čia dyzelio pliusas. >>>> Žinoma galima ir benzą turbininį, bet sąnaudos vistiek nedžiuginančios >>>> lyginant su dyzeliu. >>>> >>>>> nu ble :) tai gal lygini namini nauja dyzeli su darbiniu suvargusiu >>>>> benzu praeito tukstantmecio? gal nepradekim fleimo apie tai. >>>>> pravaziuok >>>>> su analogiskais dviem auto benzu ir dyzeliu ir suprasi. >>> >> >