> nu tai rasiau kam - kad staigiai pasalus neuzsaltu kuras bake. kuras > beje is nestes jau daug metu, tiek benzas tiek dyzelis. Ką reiškia "staigiai pašalus"? Taigi normalios degalinės kurą į žieminį pakeičia dar gerokai iki šalčių. Nežinau kaip tu, bet aš baką kuro per 2 savaites išvažinėju. Beje, su nestės kuru ne pirmą kart girdžiu blogus atsiliepimus. Man pačiam (gali būt sutapimas) buvo prieš metus, kad galvojau jau d-cat'ui vamzdec, bo penktas purkštukas dažnai suveikinėt pradėjo, kiekvieną dieną pradūmindavo kai reikalas gazą paspaudus. Pakeičiau neste į statoilą (tipo prisižiūrėjęs statoilo reklamų, kad pas juos dyzelis be sieros) nu ir ką - nebedūmija visai jau beveik metai laiko. Vis laukiu kada gi čia vėl išlys, bet vis dar viskas ok. Eksperimento vardan vėl pradėt nestėj piltis kažkaip nestovi... > reik? as tai su masina vaziuoju tiek kiek man is tikro reik, o ne tiek, > kiek masinai 'reik'. ir jei del to masinai kyla problemu, tai cia jau > jai minusas, lyginant su kitom, kuriom analogiskoj situacijoj niekada > problemu nekiltu. Nu tai viskas aišku ir suprantama - nx tau dyzelis jei kartą per pusmetį kurą į jį pili, kad spėja užšalt? Jauti kad čia tavo problema, o ne auto? > konkreciu atveju tai savaite buvau isvykes i uzsieni, poto savaite > sirgau. masina stovejo kieme. kai prireike vaziuot, nesigavo. tuo > norejau pasakyt, kad nuvaziuojant tokius atstumus kaip dauguma (tame > tarpe ir as), visi panasus dyzelio marazmai neverti tu keliu per > kilometra sutaupytu litu. perki uz tuos pinigus tvarkinga benza ir > nesuki sau galvos. labai didele tikimybe, kad finale dar ir pigiau > bendra kilometro kaina gausis, ar bent jau panasi. o komforto ir > malonumo is masinos daugiau. Tai visiems senai aišku, kad dyzelis skirtas daug važiuojantiems, dėl to nėra ko ir ginčytis. Dėl problemų nebuvimo - tau jau Dainiušas rašė, kad nuo konkretaus modelio/stovio priklauso. Ir tendencijos nėra, kad pas dyzelį byra viskas, o pas benzą ne. Tavo konkretus varijantas absoliučiai nieko neįrodo, aš galiu pateikt absoliučiai priešingą atvejį - kai į benzininį per du metus ne einamiems remontams sukišta 15k, o į dyzelinį per 3 metus bendra suma nė 1000 lt nesiekia. Kaip ir tavo atveju, tai absoliučiai nieko neįrodo.